TeamSonicRacingProfile.jpg

Team Sonic Racing (チームソニックレーシング Chīmu Sonikku Rēshingu) — це картингова відеогра і спін-офф серія Sonic the Hedgehog|серії Sonic the Hedgehog. Гра розроблена Sumo Digital, видана компанією Sega і випущена 21 травня 2019 року.

Коли команда Sonic отримує невизначено сформульоване запрошення на остаточне випробування гоночного майстерності, цікавість незабаром бере верх над Sonic, Knuckles і Tails, які прямують прямо на рандеву на пляжі. Там вони натикаються на Емі, біг і Омочао, які влаштовують пікнік. Після того, як Сонік пояснює причини їх приїзду, Емі зауважує, що команда Роуз не отримувала жодних запрошень. Незабаром до них підійшов загадковий незнайомець, Танукі, який називав себе Додон па. Він поблажливо і туманно пояснює їм, що хоче, щоб вони протестували найбільш технологічно просунуті гоночні машини, коли-небудь побудовані на його небезпечних замовних трасах, в Гран-Прі, де командна робота є ключем. Не задовольнившись відповіддю Додона па, Емі зауважує, що манера говорити Додона па підозріло нагадує Еггмана. Сам кастет теж не довіряє Додону па. Хоча Сонік погоджується зі своїми друзями, що ситуація здається уривчастою, Соніку цікаво перевірити ці супер-автомобілі і переконати своїх друзів приєднатися до нього, пообіцявши їм, що нічого поганого не може статися, поки він поруч. Коли Додон ПА готується взяти команду Соніка з собою на своєму космічному кораблі на планету вогник, де його чекає перша гонка, БІГ хоче приєднатися до нього, спонукаючи інших членів команди Роуз приєднатися до пригод Додона па і команди Соніка, що робить їх офіційними конкурентами в Гран-Прі Додона па.

Сюжет[ред. | ред. код]

На планеті вогник Додон ПА розповідає про свій Гран-прі і пояснює, що переможець турніру отримує свої суперкари. Однак решка вважає, що це занадто добре, щоб бути правдою, і підозрює, що Додон ПА не заслуговує довіри. Підозра тільки посилюється, оскільки Додон па висловлює зневагу до безпеки гонщиків після першої гонки. Емі навіть сама помічає, що Додон па хихикає зовсім як Еггман. Емі незабаром ділиться своїми підозрами з хлопцями, так як вся ідея Додона ПА про запрошення незнайомців брати участь в небезпечних гонках не складається. Решка погоджується з цим і, знаходячи всю цю схему схожою на змову Еггмана, підозрює, що Еггман і Додон па працюють разом. Біг, з іншого боку, не бачить причин не довіряти Додону ПА, який врешті-решт з'являється, щоб пояснити косметичні моди. У міру того як гонки прогресують, Сонік і банда починають веселитися. Однак хвости і кісточки пальців все ще сумніваються в мотивах Додона ПА, оскільки їм цікаво, чиї межі він відчуває. Крім того, цікавість хвоста підглядає за технологією, яку використовує Дондо, яка є просунутою навіть для нього. Однак па Додон не дає конкретної відповіді на свої питання. Пізніше, між гонками, Емі і Омочао знаходять час, щоб помилуватися автомобілями Додона па, принципи роботи яких пояснюються Омочао. Незабаром після цього Решка вступає в контакт з невидимою людиною, якій він велить доповісти йому, як тільки вони що-небудь знайдуть. Великий ловить решку на місці злочину, але Решка переконує Великого, що він ні з ким не розмовляв. Оскільки Додон па пізніше піднімає ситуацію на сходинку вище з введенням своїх гонок виживання, Тейлз стає все більш підозрілим до мотивів Танукі, в той час як Сонік стає все більш заінтригованим цим викликом. Після гонки Емі намагається запитати Додона ПА про причини, через які він піддає їх усім цим жорстоким випробуванням, але Додон па ухиляється від відповіді, кажучи, що це "технічне питання".

У міру просування Гран-Прі з'являються також Сільвер і Блейз, які отримали ті ж таємничі запрошення від Додона па. Ці два зустрічаються один з одним на конкурсі разом з вектором, який не отримав запрошення, але його "джерела" сказали зустрітися з ними там. Коли потім З'являється Додон па, щоб запросити тріо в свою конкуренцію, Блейз відступає, відмовляючись довіряти Танукі (які є ганебними обманщиками). Коли Додон па намагається переконати Блейза з великим грошовим призом, вектор намагається переконати двох інших сформувати команду вектора разом з ним. Сільвер і Блейз погоджуються, але тільки для того, щоб виручити вектора з біди, коли це станеться. Команда вектор незабаром після цього зустрічається з командами Сонік і Роуз, щоб обговорити Додона па. Хоча Емі не довіряє Додону па, Сонік замість цього залишається зосередженим на конкуренції. Крім того, команди стали більше цікавитися Додоном па і конкуренцією після того, як дізналися від Блейза і Сільвера, що Додон па володіє технологією, що дозволяє йому посилати об'єкти в часі і просторі. Розуміючи, що їх господар володіє більшою владою, ніж вони думали, вони всі погоджуються продовжувати змагатися, уважно стежачи за Додоном па. Тим часом, доктор З'являється Еггман, готовий кинути ключ в план героїв.

Перед однією з гонок кісточки заходять на хвіст і вектор, коли вони ведуть секретну розмову. Коли він протистоїть їм, хвіст стверджує, що вони тільки базікають про дрібниці, але кісточки йому не вірять. Наклз також запитує вектора, чому він не приєднався до змагання зі своєю звичайною командою, командою Chaotix, з Еспіо хамелеоном і Чармі Бі. У відповідь вектор заявляє, що він працює фрілансером. Кісточки згодом говорять Соніку, що він бачив, як хвости крадуться навколо, і Сонік йде, щоб протистояти самому хвосту. Тейлз зізнається Соніку, що працює над чимось, і Сонік відповідає, Що це досить добре для нього, знаючи, що Тейлз скаже йому, що він робить, коли йому потрібно буде знати.

Після ще декількох гонок Додон ПА повідомляє командам, що команда Dark, що складається з їжака тіні, кажана Ружа і Омеги Е-123, і команда Eggman, що складається з самого доктора і його яйцеголових, тепер приєдналися до змагань. Решка звинувачує Еггмана в тому, що він стоїть за всім цим, але Еггман швидко заперечує це і наполягає, що він тут тільки для того, щоб змагатися, як і всі інші. Тим часом Еггман змушує Орбота і Кубота спостерігати за його останньою фортецею, так як Еггман не вибрав їх в свою команду.

Незалежно від його тверджень, зовнішній вигляд Еггмана змушує Соніка і Тейлза нервувати. Сонік, знаючи, що тінь буде працювати з Еггманом, якщо це допоможе його цілі, запитує його, чи працює він з Еггманом, але тінь говорить йому, що він прийшов, щоб зупинити самого Еггмана і з'ясувати, де лежить лояльність Додона па. Потім вони удвох сперечаються про те, хто зупинить Еггмана, і Сонік кидає виклик тіні на гонку. Поки два їжаки зайняті справою, Сільвер помічає, як Еггман розмовляє з Додоном ПА про щось, пов'язане з"кінцевим енергетичним двигуном". Сільвер повідомляє про це іншим, які всі приходять до висновку, що Еггман і Додон па працюють разом. Однак, оскільки вони не можуть зупинити їх, якщо вони не знають, що вони роблять, хвіст вирішує, що вони повинні продовжувати йти разом з гонками, але стежити за ними обома.

Незабаром Руж зустрічається з Соніком і тінню після їх розборок і розповідає їм про те, що вони виявили, намагаючись переконати їх на деякий час відкласти своє суперництво. Омега, зокрема, заохочує ліквідацію як Еггмана, так і Додона па. Почувши цю розмову, великий попросив Омочао пояснити йому, що означає "Усунути". Почувши це, великий не може зрозуміти, чому всі, здається, не люблять Додона ПА, так як він не бачить причин не довіряти йому. Емі намагається пояснити бігу, чому Додону па не можна довіряти аналогію, але нічого не виходить. Тим часом Блейз втомлюється виступати за Додона ПА, який використовує інформацію, отриману ним від спостереження за гонщиками, для якогось невідомого проекту. Пізніше, після того як Сонік переміг його в іншій гонці, Еггман вирішує продовжити свою гру. Зрештою, він приносить Орди яйцеголових на іподроми, про які гонщики піклуються (поки що). Тим часом Додон па вирішує маленьку гру Еггмана, знаючи, що це ще більше перевірить командну роботу команд.

Пізніше омохао виявляє дивні телеметричні сигнали, що надходять від Додона па. Судячи з усього, після кожної гонки Додон ПА відправляє інформацію про командну роботу команд невідомому одержувачу. Руж підозрює, що одержувач-Еггман. У цей момент всі, крім великого, переконані, що Додон ПА-зло і видає свої секрети Еггману. Великий, однак, все ще думає, що Додон па хороший з однієї причини: він працює з вогниками, а вогники допомагають тільки хорошим людям. Розуміючи, що біг правий, Емі підозрює, що Додон па, можливо, зовсім не злий.

У міру того як гонки тривають, Сонік і Емі погоджуються, що Еггман не представляє для них ніякої загрози в змаганні. Тим часом Еггман, намагаючись виправити свою смугу невдач, вирішує запросити Metal Sonic і його формулу M приєднатися до його команди. Ця зміна в стратегії Еггмана нервує інших гонщиків, за винятком Соніка. Пізніше, перед черговою гонкою, Сонік намагається заговорити з Сільвером, але той занадто відволікається на щось своє. Після кількох гонок Блейз починає помічати неуважність Сільвера. Зрештою, вона змушує Сільвера визнати, що у нього є почуття, що щось погане має статися, але Блейз запевняє його, що вони будуть готові до цього. Тим часом Еггман спілкується зі своїм невидимим оперативником, який виконує невідому місію. Тоді Еггман розповідає метал Соніку, що вони повинні продовжувати гонку, поки його оперативник виконує свою місію. Незабаром після цього команда Роуз обговорює стратегію, коли біг помічає великого хлопця, що ховається в тіні. Однак його короткий проміжок уваги змушує Емі відмахнутися від його спостереження.

Геймплей[ред. | ред. код]

Team Sonic Racing-це відеогра для картингу з однокористувальницьким і багатокористувацьким режимами. Після того як гравець вибирає одного з п'ятнадцяти персонажів з акторського складу серії Sonic the Hedgehog, гравці беруть участь в гонках на спортивних автомобілях на курсах, тематично заснованих на локаціях з франшизи Sonic the Hedgehog. Різні персонажі потрапляють в один з трьох гоночних КЛАСІВ: швидкість, техніка і сила. Кожен тип має свої унікальні здібності та набори навичок, які дають їм як переваги, так і недоліки.

Ігровий процес розглядається з точки зору третьої особи. На початку кожної гонки гравець стартує перед фінішною рисою. Для раптового підвищення швидкості прямо з лінії старту гравець може створити прискорення лінії старту, натискаючи і відпускаючи прискорення з кожним відліком таймера зворотного відліку. Імпульс від розгону стартової лінії може накопичуватися до трьох разів, причому його зростаючий рівень визначається зміною кольору полум'я, що випускається вихлопними трубами гоночного автомобіля. Під час гонок гравець може нарощувати швидкість іншими способами. Один з них-дрифтинг, який дозволяє гравцеві робити різкі повороти. Під час дрейфу гравець може повернути вліво або вправо. При цьому гравець буде нарощувати швидкість, яка починається, як тільки дрейф закінчується. Дрейфуючи протягом тривалих періодів часу, гравець може накопичувати і покращувати приріст швидкості дрейфу. Нарешті, є трюкові маневри. Після запуску в повітря гравець може виконувати сальто вперед, назад і/або вбік, що призведе до збільшення швидкості, яке починається, коли ігровий персонаж приземляється. Для кожного наступного виконаного трюку гравець накопичує і покращує результуюче підвищення швидкості, але приземлення на землю в середині трюку скасує підвищення швидкості і сповільнить іграбельного персонажа. Крім того, гравець може бігати по Буст-Педам, щоб отримати підвищення швидкості.

Вони також можуть збирати бонуси, що містяться в ящиках з предметами, позначеними літерою"?", З треків, щоб отримати тимчасові наступальні і оборонні переваги; ці бонуси приходять у вигляді чотирнадцяти різних видів вогників, що є повторюваним посиленням в серії Sonic. кожен вогник виходить випадковим чином і дає певну колірну панель. Однак замість того, щоб стати колірними силами при використанні вогників, користувачі в основному проявляють колірні сили як рух, снаряд або перешкода. Кольорові сили мають різне застосування і можуть забезпечити гравцеві підвищення швидкості, атаки для уповільнення змагаються гонщиків або перешкоди, які завдають шкоди суперникам. Крім того, вогники, які персонажі можуть взяти з доріжок, визначаються їх класами; червоні вогники зарезервовані для швидкісних типів, пурпурні вогники зарезервовані для технічних типів, а фіолетові, блакитні та рожеві вогники зарезервовані для силових типів. Класичні кільця також з'являються на бігових доріжках, які гонщики можуть збирати, щоб збільшити свій остаточний рахунок і збільшити свою максимальну швидкість до 30%. Отримавши збиток, гонщик скине всі свої кільця, хоча деякі з них можна згадати, перш ніж вони зникнуть. Збиток може бути нанесений при попаданні від атакуючих вогників або при зіткненні з перешкодами на іподромі, такими як циркулярні пили, перешкоди загального рівня, яєчні лапки, крабове м'ясо і т. д.

Гра пропонує класичні гонки, в яких гравці змагаються один з одним за перше місце. Після завершення гонки гравець отримує винагороду у вигляді внутрішньоігрової валюти, званої кредитами. Самі раси мають два режими. Перший режим-це стандартна гонка "все проти всіх", де кожен гонщик змагається з усіма іншими, щоб забезпечити собі кращу позицію, а переможець визначається тим, хто першим перетне фінішну лінію на останньому колі. У таких гонках можуть брати участь не більше дванадцяти ігрових персонажів. В одиночній гонці гравець також може завдати шкоди будь-якому противнику своїми посиленнями. Другий режим-Командний. Тут гонки відрізняються від традиційних картингових гонщиків своєю орієнтацією на кооперативний ігровий процес: гравець є частиною команди з трьох гонщиків, і вони повинні працювати разом. У цьому режимі можуть змагатися до чотирьох команд по три людини, в цілому дванадцять гонщиків одночасно. Три персонажі для команди можуть бути вільно обрані з жаровні гри (за винятком командного пригоди, де команди зумовлені з сюжетних причин), що дозволяє гравцям комбінувати будь-які типи здібностей; у гравця також є можливість для кожного товариша по команді бути одним і тим же персонажем. Замість того, щоб просто вигравати гонки, завершуючи їх якомога швидше в командних гонках, команди отримують очки, засновані на тому, як вони працювали разом і на позиціях своїх членів в гонці. Різні турнірні таблиці команд під час гонки відображаються в лівій частині HUD і постійно оновлюються. Кожна команда на цьому дисплеї також має свій власний колір, що дозволяє ідентифікувати персонажів, які підсвічуються цими кольорами. У командній гонці команди можуть завдати шкоди суперникам командним гонщикам своїми посиленнями. Однак якщо персонаж випадково потрапить в силу союзника, він буде повністю незатронут і не отримає ніякої шкоди. В кінці кожної командної гонки результати будуть показані в наступному порядку. По-перше, є фінальне положення, яке показує кінцеву позицію і час кожного гонщика, кольорове маркування команди. По-друге, існує загальний бал, де індивідуальний бал гравця розраховується з бонусів за кільця, командні ігри, кінцеву позицію і т.д., а потім коригується з урахуванням фактора в налаштуванні складності. Зароблені кредити також розраховуються в цей час. Нарешті, є командний рахунок. Тут очки присвоюються за кінцеву позицію кожного персонажа (15 за перше місце, 12 за друге, потім 10, 9, 8 і так далі) і підсумовуються для кожної команди. Переможцями оголошуються команди, які набрали найбільшу загальну кількість очок. Таким чином, мова не завжди йде про те, щоб фінішувати на першому місці; скоріше, перемагає найефективніша команда. При гонках в команді в будь-якому ігровому режимі поодинці буде існувати штучний інтелект( ШІ), керуючий товаришами гравця по команді.Крім того, в той час як кожен з них керує одним гонщиком, гравці також повинні звертати увагу на те, як виступають їхні товариші по команді. Під час командної гонки члени змагальної команди на гоночній трасі будуть виділені червоним кольором.

У командних перегонах гравець має спеціальні маневри та ефекти, які він може виконувати, щоб підтримати своїх товаришів по команді. Найголовнішим з цих маневрів є передача коробки предметів, яка може передати вміст коробки предметів товаришеві по команді Після отримання його з коробки предметів з гоночної траси або іншого товариша по команді. Отримавши харчування, гравець може запропонувати його товаришу по команді, який може або прийняти його, або проігнорувати. Спільне використання бонусів-це, зокрема, єдиний спосіб отримати деякі предмети, зазвичай недоступні для типу здібностей. Передаючи харчування, гравці також можуть потроїти кількість більшості бонусів Wisp для використання (наприклад, коли гравець збирає коробку предметів, він отримає один Wisp, але якщо він отримає певний Wisp через товариша по команді, є ймовірність, що він отримає три Wisp одного і того ж виду для використання замість одного). Шматки, придатні для потрійного розмноження, - це чорні шматки, сині шматки, помаранчеві шматки, білі шматки і малинові шматки. Ще один командний маневр-це знежирення, яке дозволяє гравцеві дати повільному теммату прискорення швидкості, знежиривши його на високій швидкості; чим більше різниця в швидкості, тим більше прискорення. Крім того, персонаж, який займає найвищу позицію в командній гонці, буде виробляти жовті сліди, видимі тільки його товаришам по команді, що забезпечує керівництво рогаткою. Цей маневр дає підвищення швидкості товаришам по команді, які залишаються на жовтих трасах протягом тривалих періодів часу. Існує також конкуруючий тейкдаун, де персонажі в команді просто атакують суперників командних гонщиків. Команди також можуть використовувати спеціальні рухи, які називаються "командними ультиматумами" , коли їх кінцевий вимірювач енергії заповнюється від виконання командних маневрів, згаданих вище під час перегонів; хоча хід може бути використаний індивідуально в будь-який момент часу, коли кінцевий лічильник заповнений, він триває довше, якщо всі три товариші по команді активують його одночасно.19 при використанні Team Ultimate дає користувачеві тимчасовий сплеск швидкості і непереможності, який дозволяє йому пропахувати суперників гонщиків, змушуючи їх виходити з-під контролю. Тривалість метра може бути збільшена ударом конкуруючих гонщиків під час командних ультиматумів.