Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Sonic-the-Hedgehog-3-Japanese-Cover.jpg

Sonic the Hedgehog 3 (ソニックザヘッジホッグ3 Sonikku za Hejjihoggu Surī), або просто Sonic 3 — гра в серії Sonic the Hedgehog, сиквел гри Sonic the Hedgehog 2. Гра вийшла на гральній консолі Sega Mega Drive. У Північній Америці гра вийшла 2 лютого 1994 року, в Європі та Австралії — 24 лютого, в Японії — 27 травня.

Сюжет[]

Наприкінці Sonic The Hedgehog 2 злий доктор Роботнік збив своє смертельне яйце з орбіти героями, Sonic the Hedgehog і його супутником Майлзом "Тейлзом" Прауером. Зрештою, не будучи повністю знищеним, Яйце Смерті аварійно приземлилося на плавучий острів, несучи його в океан внизу. Цей острів має особливі властивості — не останнім з яких є його однойменна сила магічної підвіски. Коли Доктор Роботнік виявляє присутність масивного смарагду хаосу в глибинах острова, він вирішує ще раз знайти Смарагди Хаосу, щоб його впало Яйце Смерті могло повернутися на орбіту в космосі. Перетворивши свою нищівну поразку в гладку перевагу ще раз, він викрадає тварин, щоб перетворити їх в Бадників і створив нову лінію зброї.

Тим часом Наклз зробив свою звичайну прогулянку вздовж Смарагдового вівтаря, щоб перевірити, чи все в порядку зі смарагдами, раптово з нізвідки прийшов величезний землетрус, кісточки побачили, як Смарагди відображаються в повітрі, приголомшений, він раптово був викинутий в повітря, перш ніж відключитися. Коли він прокинувся, Смарагди Хаосу зникли, але Наклз також побачив величезне яйце далеко, здивований, він потім згадав легенду про древнього дракона, посланому знищити світ в кінці часів, думаючи, що це таємниче яйце було драконом, якого він відправив, і..... Гігантська яйцеподібна фігура з'явилася з нізвідки, називаючи себе "доктором Еґманом", він пояснив кісточках, що прийшов сюди, щоб вивчити це гігантське яйце, і що злий їжак Сонік намагається не тільки перешкодити його дослідженням, але і вкрасти Смарагди Хаосу. Обдурений наклз, пішов шукати Їжака. Задоволений своєю здатністю брехати Еґман посміхнувся.

Згідно з японським керівництвом (яке було адаптовано в файл довідки для ПК-версії), Сонік і Тейлз відновили відпочинок на острові, розташованому на деякій відстані. Тейлз виявляє сильне читання смарагду хаосу з його винаходом, радаром дорогоцінного каменю. Думаючи, що це було пов'язано з раптовою приливною хвилею, яка сталася після поразки яйця смерті, він вирішує проконсультуватися з Соніком, щоб провести розслідування. Тим часом Сонік прокинувся від дрімоти на пляжі і виявив кільце з вигравіруваними на ньому стародавніми літерами, викинуте на берег, що нагадало йому легенду - стародавня цивілізація одного разу спробувала взяти процвітаючий камінь для своєї влади, але була знищена в одну мить.

Вони знаходять сушу, раніше відому як плавучий острів, що спочиває в океані. Збуджений, Сонік передчасно стрибає з Торнадо і використовує силу Смарагдів Хаосу, які він знайшов під час свого попереднього пригоди, щоб перетворитися на Супер Соніка, демонструючи, як він мчить на Торнадо, ковзаючи по поверхні води. На жаль, він захоплений зненацька рукавичкою Наклза. Наклз — страж острова, якого доктор Роботнік обдурив, змусивши думати, що Сонік і Тейлз —злодії, тому він швидко взяв власні смарагди Сонік і сховав їх. Хвости незабаром приєдналися до Сонік, і вони вирушили досліджувати і зупинити Доктора Роботніка, уникаючи хитрих пасток Наклза.

Врешті-решт роботові вдається коротко змусити Яйце Смерті літати без Смарагдів Хаосу, але він переможений Соніком і хвостами, в результаті чого Яйце Смерті знову падає, а подальші події відбуваються в грі Sonic & Knuckles.

Геймплей[]

Гра дала Соніку новий зовнішній вигляд. Рівні тепер в три рази більше, ніж в попередніх іграх, і містять більше секретів і різних маршрутів. І Сонік, і Тейлзмають нові здібності, а нові щити дають Сонику додаткові повноваження. Крім того, гра приділяє набагато більше уваги сюжету, ніж попередні назви серії, оскільки невеликі "ріжучі сцени" розігруються, щоб показати прогрес історії, і дії починаються саме там, де закінчився останній акт. Додавання Наклза, якому судилося стати повторюваним персонажем у серії, додає до досвіду, оскільки він іноді з'являється, щоб спробувати перешкодити прогресу Соніка і Тейлза.

Базова гра залишається незмінною від Sonic The Hedgehog 2, з додаванням Spin Attack для Sonic (подвійним натисканням кнопки стрибка) і літаючим рухом Тейлза, що дозволяє йому ловити і перевозити Соніка по акту.

У міру того, як ви граєте, гравець контролює Соніка, Тейлза, або обидва. Мета гравця полягає в тому, щоб вести їх через шість зон, і перемогти Доктора Роботніка і зібрати всі Смарагди Хаосу на цьому шляху. Шість зон розділені на два акти, де, на відміну від попередніх ігор про синього Їжака, кожна зона має міні-боса в кінці першого акту, і кожен перший акт з'єднується безпосередньо з другим, зберігаючи щити, які гравець може мати. Після того, як бос був побитий, відображається коротка сцена, щоб перейти до наступної зони.

Крім того, з'явилися три нових щита, кожен зі своєю особливою здатністю, додаються до бонусів предметів:

  • Вогняний щит: поглинає всі шкоди від вогню і дозволяє гравцеві вільно ходити в лаві. Соник може використовувати його для виконання горизонтальної зарядки в повітрі.
  • Водний Щит: дозволяє гравцеві дихати під водою. Сонік може використовувати його, щоб підстрибнути на своїх ворогів.
  • Електричний щит: захищає від будь-яких електричних пошкоджень і однаково магнітно надихає будь-яке кільце поруч з гравцем. Сонік може використовувати його для виконання вертикального навантаження або подвійного стрибка в повітрі.

Вогняний щит і Електричний щит не можуть бути використані під водою, адже вони миттєво зникнуть, коли занурюються в нього. Всі щити відхиляють ворожі постріли.

Advertisement