Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Sonic-the-Hedgehog-3-Japanese-Cover.jpg

Sonic the Hedgehog 3 (ソニックザヘッジホッグ3 Sonikku za Hejjihoggu Surī), або просто Sonic 3 — гра в серії Sonic the Hedgehog, сиквел гри Sonic the Hedgehog 2. Гра вийшла на гральній консолі Sega Mega Drive. У Північній Америці гра вийшла 2 лютого 1994 року, в Європі та Австралії — 24 лютого, в Японії — 27 травня.

Сюжет[]

Наприкінці Sonic The Hedgehog 2 злий доктор Роботнік збив своє смертельне яйце з орбіти героями, Sonic the Hedgehog і його супутником Майлзом "Тейлзом" Проуером. Зрештою, не будучи повністю знищеним, Яйце Смерті аварійно приземлилося на плавучий острів, несучи його в океан внизу. Цей острів має особливі властивості - не останнім з яких є його однойменна сила магічної підвіски. Коли Доктор Роботнік виявляє присутність масивного смарагду хаосу в глибинах острова, він вирішує ще раз знайти Смарагди Хаосу, щоб його впало Яйце Смерті могло повернутися на орбіту в космосі. Перетворивши свою нищівну поразку в гладку перевагу ще раз, він викрадає тварин, щоб перетворити їх в Бадників і створив нову лінію зброї.

Тим часом кісточки роблять свою звичайну прогулянку вздовж Смарагдового вівтаря, щоб перевірити, чи все в порядку з смарагдами, раптово з нізвідки прийшов величезний землетрус, кісточки побачили, як Смарагди відображаються в повітрі, приголомшений, він раптово був викинутий в повітря, перш ніж відключитися. Коли він прокинувся, Смарагди Хаосу зникли, але кісточки також побачив величезне яйце далеко, здивований, він потім згадав легенду про древнього дракона, посланому знищити світ в кінці часів, думаючи, що це таємниче яйце було драконом, якого він відправив, і..... Гігантська яйцеподібна фігура з'явилася з нізвідки, називаючи себе "доктором Еґманом", він пояснив кісточках, що прийшов сюди, щоб вивчити це гігантське яйце, і що злий їжак на ім'я Сонік намагається не тільки перешкодити його дослідженням, але і вкрасти Смарагди Хаосу. Кісточки пальців, обдурені доктором, побігли Шукати цього негідника. Еґман посміхнувся сам собі, задоволений своєю здатністю брехати.

Згідно з японським керівництвом (яке було адаптовано в файл довідки для ПК-версії), Сонік і Тейлс відновили відпочинок на острові, розташованому на деякій відстані. Решка виявляє сильне читання смарагду хаосу з його винаходом, радаром дорогоцінного каменю. Думаючи, що це було пов'язано з раптовою приливною хвилею, яка сталася після поразки яйця смерті, він вирішує проконсультуватися з Соніком, щоб провести розслідування. Тим часом Сонік прокинувся від дрімоти на пляжі і виявив кільце з вигравіруваними на ньому стародавніми літерами, викинуте на берег, що нагадало йому легенду - стародавня цивілізація одного разу спробувала взяти процвітаючий камінь для своєї влади, але була знищена в одну мить. Кажуть, що Камі спустилися з неба і перетворили свою територію в ізольований плавучий острів разом з могутнім каменем сили. З оновленим почуттям пригоди Соник приєднався до хвостів, щоб взяти Торнадо в океан. Ці деталі не згадуються в більшості релізів гри.

Вони знаходять сушу, раніше відому як плавучий острів, що спочиває в океані. Збуджений, Сонік передчасно стрибає з Торнадо і використовує силу Смарагдів Хаосу, які він знайшов під час свого попереднього пригоди, щоб перетворитися на Суперзвука, демонструючи, як він мчить на Торнадо, ковзаючи по поверхні води. На жаль, він захоплений зненацька шипастою рукавичкою єхидни на ім'я кастет. Кісточки - це страж острова, якого доктор Роботнік обдурив, змусивши думати, що Соник і Решка-злодії, тому він швидко взяв власні смарагди Соника і сховав їх. Хвости незабаром приєдналися до Соника, і вони вирушили досліджувати і зупинити мерзенного Доктора Роботніка, уникаючи хитрих пасток кастета.

Врешті-решт роботові вдається коротко змусити Яйце Смерті літати без Смарагдів Хаосу, але він переможений Соніком і хвостами, в результаті чого Яйце Смерті знову падає.

Геймплей[]

Гра дала Соніку новий зовнішній вигляд і підійшла до стилю-Соніку з новим ставленням на увазі. Рівні тепер в три рази більше, ніж в попередніх іграх, і містять більше секретів і різних маршрутів. І Сонік, і хвости мають нові здібності, а нові щити дають Сонику додаткові повноваження. Крім того, гра приділяє набагато більше уваги сюжету, ніж попередні назви серії, оскільки невеликі "ріжучі сцени" розігруються, щоб показати прогрес історії, і дії починаються саме там, де закінчився останній акт. Додавання Knuckles, якому судилося стати повторюваним персонажем у серії, додає до досвіду, оскільки він іноді з'являється, щоб спробувати перешкодити прогресу Соніка і Теілза.

Базова гра залишається незмінною від Sonic The Hedgehog 2, з додаванням Spin Attack для Sonic (подвійним натисканням кнопки стрибка) і літаючим рухом Tails, що дозволяє йому ловити і перевозити Sonic по області.

У міру того, як ви граєте, гравець контролює або Сонік, хвости або обидва. Мета гравця полягає в тому, щоб вести їх через шість зон, і перемогти Доктора Роботніка і зібрати всі Смарагди Хаосу на цьому шляху. Шість зон розділені на два акти, де, на відміну від попередніх ігор Sonic, кожна зона має міні-боса в кінці першого акту, і кожен перший акт з'єднується безпосередньо з другим, зберігаючи щити, які гравець може мати. Після того, як бос був побитий, відображається коротка сцена, щоб перейти до наступної зони.

Крім того, три нових щита, кожен зі своєю особливою здатністю, додаються до бонусів предметів:

  • Вогняний щит: поглинає вса шкоди від вогню і дозволяє гравцеві вільно ходити в лаві. Соник може використовувати його для виконання горизонтальної зарядки в повітрі.
  • Водний Щит: дозволяє гравцеві дихати під водою. Сонік може використовувати його, щоб підстрибнути на своїх ворогів.
  • Електричний щит: захищає від будь-яких електричних пошкоджень і однаково магнітно надихає будь-яке кільце поруч з гравцем. Сонік може використовувати його для виконання вертикального навантаження або подвійного стрибка в повітрі.
  • Вогняний щит і Електричний щит не можуть бути використані під водою, адже вони миттєво зникнуть, коли занурюються в нього. Всі щити відхиляють ворожі постріли.
Advertisement