Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki

Sonic the Hedgehog (яп. ソニック・ザ・ヘッジホッグ, Сонікку дза Хедзіхоґґу) — платформер, розроблений Sonic Team і опублікований Sega на Sega Mega Drive. Дата виходу в Північній Америці та Європі — 23 червня 1991 року. В Японії — 26 липня 1991 року.

Сюжет[]

На пишному тропічному раю Південного острова друзі тварин Їжака Соніка починають зникати один за одним. Коли він виявить, що злий учений, доктор Іво Роботнік, викрадає їх та перетворить їх на робототехнічні бадники, як частину сюжету, щоб зібрати всі шість байкових Смарагдів Хаосу, Сонік вирішує, що його врятувати, і приступати в пошуках звільнити своїх друзів, спочатку знайдіть Смарагди Хаосу та зірвіть злі схеми Роботніка. Поки Сонічні перегони через Зони острова, він вступає в численні протистояння з підступним Роботніком та його смертоносними машинами, і один за одним звільняє тварин від їхніх робототехнічних снарядів і капсул, розміщених в кінці майже кожної зони. У їх останньому протистоянні, лікар готує останню підступну контрацепцію, щоб покінчити з противником, але не доводить відповідності для дивовижної сили Соніка, і його машина нараховується на загальну суму. Втікаючи хвостом між ніг, Роботнік покидає свою лабораторію, коли вона вибухає, руйнуючись до лому, і Сонік вузько втікає. Після втечі Сонік нарешті повертається на величезні Зелені пагорби, де розпочалася його подорож. У звичайному завершенні гри Sonic надає гравцеві роздратований вигляд перед тим, як позувати на екран, і Robotnik з'явиться після того, як кредити жонглюють усіма Хаосами Смарагди, які гравцеві пропустили, показуючи, що він отримав те, до чого прийшов, в першу чергу , з повідомленням "Спробуйте ще раз", що їх глузує. Однак якщо гравцеві вдасться зібрати шість Смарагдів до кінця гри, гравець буде нагороджений хорошим закінченням, коли шість Хаосових Смарагдів реагують один на одного і випускають спалах світла перед тим, як зникнути, омолодивши дику природу та природу Південного острова, залишаючи Соніка здивованим, перш ніж він підскочить до екрану і позує. На сцені після кредитів доктора Роботніка зображено жартівливо тупотливим по тексту "Кінець" у спробі розчавити його, не маючи успіху.

Геймплей[]

Геймплей Sonic 1 відрізняється від тогочасних ігор на платформах - він в першу чергу орієнтований на швидкість. Мета гри - пройти через рівні, розділені на 3 дії. Проходячи рівні, Сонік стикається з роботами доктора Роботніка, названими дослідниками. У них різні атаки, але більшість з них можна знищити, використовуючи здатність синього їжака. Знищення дослідника звільнить тварину всередині робота. Соніка захищена від смерті кільцями. Коли Sonic торкнеться чогось, що завдає шкоди (і має принаймні 1 кільце одночасно), він відскакує і випадає з нього, яке Sonic зможе зібрати. Sonic може використовувати різні види живлення. Вони укладені в спеціальні монітори. Порушення їх може призвести до випадання вмісту монітора, а через деякий час Sonic отримає вибране живлення. Наприкінці Діянь 1 та 2 перших п’яти рівнів Сонік може увійти на спеціальний рівень, але лише за умови, що він має принаймні 50 кілець. Тоді над покажчиком з’явиться велике кільце, що дозволяє перейти на спеціальний рівень. В кінці 3-го акту кожного рівня відбувається бійка з лікарем-працівником, який завжди знаходиться в машині, прикріпленій до свого основного транспортного засобу - Eggmobil. Перемогу над злом Лікар дозволяє знищити капсулу і звільнити там тварин.

Advertisement