Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Sonic Prime — прийдешній 3D-анімаційний серіал Netflix.

Sonic Prime.png

Виробництво[]

10 грудня 2020 року було оголошено, що анімаційний 3D - серіал, заснований на серії Sonic the Hedgehog, знаходиться в розробці Man of Action Entertainment і WildBrain. Однак ця заява була швидко відкликана його джерелом.

1 лютого 2021 року було опубліковано Прес-реліз, в якому повідомлялося, що Sonic Prime буде анімований у ванкуверській студії WildBrain. Sega і WildBrain будуть спільно брати участь у виробництві, розповсюдженні та ліцензуванні, в той час як людина дії буде виступати в якості шоураннеров і виконавчих продюсерів серіалу. Очікується, що Sonic Prime складатиметься з 24 епізодів і вийде десь у 2022 році на Netflix. Протягом березня 2021 року Бетті Квонг (Ninjago і Lego Star Wars Holiday Special) і Ніколас Коул (Crash Bandicoot 4: It's About Time and Spyro Reignited Trilogy) показали, що були найняті в якості дизайнерів для серіалу.

Стислий огляд[]

Sonic Prime описується як "високооктанове пригода", наступне За Соніком, щоб врятувати "нову мультивселенную". Шоу також описується як "подорож самопізнання та спокути".

Цікави факти[]

  • Це шостий мультсеріал, заснований на франшизі Sonic the Hedgehog
    • Також це другий мультсеріал про Соніка в 3D. Перший — Sonic Boom.
Advertisement