Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Sonic Generations — гра в жанрі платформер, що вийшла на честь 20-річчя серії ігор про синього їжака Соніка. Гра вийшла в 2011 році для PS3, Xbox 360, ПК і Nintendo 3DS.

Сюжет[]

Сонік святкує зі своїми друзями (Тейлзом, Наклзом, Емі, Руж, Блейз, Крім, Вектором, Еспіо, Чармі) двадцятий день народження. Але раптом з'являється Пожирач часу. Він засмоктує друзів Соніка в портали різних вимірів. Тільки Сонік залишається один. Він повинен врятувати своїх друзів з відповідного рівня з старих ігрор, наприклад, Тейлза із зони Green Hill з першой частини. Але проти Шедоу, Сільвера і Метал Соніка він повинен виграти по одному поєдинку кожен.

Пізніше Сонік зауважує, що він подорожував у часі. А саме, він зустрічає себе, класичного Соніка, який так само збентежений. Але ніхто б не здогадався, що Пожирач часу має якесь відношення до Еґмана...

Через деякий час ви дізнаєтеся, що після руйнування свого парку розваг в Sonic Colors Сучасний Еґман знайшов Пожирача часу і спробував приборкати його. Але йому потрібна була допомога, і він закликав класичного Еґмана до себе. Тепер два Соніка з різних вимірів повинні врятувати світ від божевільних Еґманів.

Разом класичний Сонік і сучасний Сонік знову знаходять 7 Смарагдів Хаосу і перемагають Еггманів. Класичний Сонік повертається у свій світ.

Advertisement