Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Якщо вам потрібна сторінка про оригінальну гру 2010 року, дивіться сторінку Sonic Colors.

Sonic Colors: Ultimate — ремастер гри Sonic Colors. Гра була випущена 7 вересня 2021 року як в фізичному, так і в цифровому вигляді для консолей Nintendo Switch, PlayStation 4 і Xbox One, а також в цифровому вигляді для ПК через Steam і Epic Games Store в більшості країн і 9 вересня в Японії. Він також може відтворюватися на Xbox Series X і PlayStation 5 за допомогою зворотної сумісності. Якщо гравці виберуть цифрову делюкс-версію гри, вони отримають гру 3 вересня 2021 року.

Виробництво[]

Чутки про гру з'явилися в квітні 2021 року, коли в портфелі німецької дубляжної студії було знайдено виконання дубляжу для Sonic Colors. Порт був підтверджений під час анонсу Sonic Central, 27 травня 2021 року.

Причини, за якими Sonic Colors був обраний для ремастерингу, полягали у збільшенні кількості нових і молодих шанувальників після виходу Sonic Mania, Sonic Forces і Team Sonic Racing, а також в успіху фільму 2020 року. Іїдзука хотів створити "квінтесенцію звукової гри", а Sonic Colors була дуже успішною грою на своєму оригінальному обладнанні, тому вона вважалася ідеальною грою, яка могла б послужити продовженням для вищезгаданих фанатів. Однак, оскільки вона була ексклюзивною для Wii і Nintendo DS, було вирішено зробити ремастер гри. Також були додані нові функції, які допоможуть початківцям гравцям грати в гру.

Sonic Colors: Ultimate була розроблена в основному під час пандемії COVID-19, коли співробітники працювали над грою з дому. Однак, за словами директора Аарона Роузмана, персоналу знадобилося всього кілька тижнів, щоб адаптуватися до цих змін. Розман також заявив, що гра не використовує всі технічні можливості Xbox Series X і PlayStation 5, але дуже добре працює на обох консолях.

Сюжет[]

ННібито розвиваючи почуття каяття за свої минулі провини, доктор Еґман відкриває Парк розваг під назвою "дивовижний міжзоряний Парк розваг доктора Еґмана", який розташований у космосі, що складається з декількох атракціонів розміром з планету, щоб компенсувати свої провини. Підозрюючи про наміри доктора, Сонік і Тейлз проводять розслідування в парку розваг перед днем відкриття. Коли вони коментують, як красиво Це місце, вони бачать, як Орбот і Кубот переслідують двох інопланетних істот; Сонік швидко рятує їх і в кінцевому підсумку виявляє дивовижні здібності з деякими з них. Одного з них, якого врятував Сонік, звуть Якер. Для того, щоб спілкуватися з Якером, Тейлз будує перекладач у своєму Miles Electric. Спілкуючись з Якером (хоча і з ускладненнями через те, що у перекладача є кілька збоїв, які спотворюють слова), вони дізнаються, що інші віспи були захоплені доктором Еґманом, який планує використовувати їх енергію, звану гіпер-Go-On, для своїх мерзенних схем.

Об'єднавшись з блукаючими вогниками і використовуючи їх сили, Сонік відвідує кілька планет, звільняючи Блукаючі вогники і відключаючи генератори, які пов'язують їх з парком розваг. Зрештою, Сонік незабаром дізнається, що доктор Еґман перетворює вогники в нега-вогники і використовує їх в якості палива для променя управління розумом, щоб зробити світ Соніка зоряною пам'яткою свого тематичного парку. Коли доктор Еґман намагається вистрілити з гармати по світу, шматок уламків, створений, коли Сонік знищує першого боса, призводить до його несправності і вибуху.

Коли Парк розваг починає вибухати, Сонік посилає хвости назад в космічний ліфт, в той час як Сонік стикається з доктором Еґманом, який використовує потужного робота, який використовує негативну енергію вогників. За допомогою кожного типу вогника Сонік перемагає Еґмана за допомогою останнього кольорового бластера. Несправна гармата створює чорну діру, яка поглинає Парк розваг і переможеного Еґмана. У той час як навіть Сонік не може обігнати чорну діру, всі вогники використовують свою енергію, щоб нейтралізувати чорну діру і врятувати Соніка, коли він лежить в непритомності. Якер повертає Віспи негативу в нормальний стан. Сонік прокидається в своєму світі, важко дихаючи і виглядаючи втомленим. Тейлз вимовляє Соніку за те, що той штовхнув його в космічний ліфт, але дякує йому за те, що він впорався з Еґманом поодинці. Якер прибуває, щоб подякувати їм, перш ніж повернутися на свою планету разом з вогниками.

Геймплей[]

Sonic Colors: Ultimate є платформером. Геймплей майже нічим не відрізняється від оригінальної Sonic Colors. Вибір персонажів дуже невеликий, грати можна тільки за їжака Соніка. Іноді камера перемикається між кутом бічного огляду і кутом від третьої особи, пропонуючи 2,5-D і 3D-геймплей відповідно. Як і в минулих іграх Соніка, мета тут полягає в тому, щоб завершити серію дій за найменшу можливу кількість часу.

Гравець може бігати, стрибати, ковзати і виконувати самонавідну атаку. Також можна виконувати Буст; коли датчик буста заповнений, ігровий персонаж зможе перетворитися в руйнівний снаряд. Щоб заповнити датчик буста, гравцеві потрібно зібрати білі пучки або з капсул з віспами, або з бадників.

Гравець може збирати кільця, які розкидані по всьому ігровому полю. Якщо гравець отримає шкоду, поки у нього є хоча б одне кільце, він продовжить грати, втративши всі кільця. Але, якщо гравцеві буде завдано шкоди, а у гравця не буде кілець, він втратить життя і почне або з початку рівня, або з останнього чекпоінта, якого він торкнувся.

Примітною особливістю Sonic Colors і Sonic Colors: Ultimate є додавання віспів; коли гравець торкається до капсулі з віспами, то вони потрапляють всередину тіла Соніка і дають йому нову здатність, яка буде залежати від того, до якої капсулі з віспами гравець доторкнувся.

Нові можливості[]

  • Покращені візуальні ефекти і графіка.
  • Вдосконалений контроль.
  • Гра буде озвучена англійською, японською, французькою, італійською, німецькою та іспанською мовами (півострівною та латиноамериканською), як і у всіх іграх Sonic the Hedgehog починаючи з Sonic Generations, в той час як оригінальна гра була озвучена тільки англійською та японською мовами.
  • Нефритовий вісп, який дебютував в Team Sonic Racing, представлений в якості нового посилення, яке дозволяє Соніку проходити через тверді об'єкти і відкривати альтернативні шляхи.
  • Сонік може світитися червоним, хоча невідомо, які обставини викличуть це.
  • Райдужні кільця тепер мають більш технологічний дизайн зі стрілками на ньому, схожий на Дещ кільця з Sonic Adventure і механічні кільця з Sonic Generations.
  • Самонавідна атака тепер має Райдужний слід, коли її виконує Сонік, а також нові звукові ефекти.
  • Гра вводить новий режим під назвою "Rival Rush", в якому Сонік може змагатися з Метал Соніком (який не з'явився в оригінальній грі) і отримувати нагороди за перемогу над ним.
  • Нові музичні треки
  • Доступний Boost з ефектом з фільму Їжак Сонік
  • Нова модель Соніка
  • Зміни в освітленні
  • Покращене управління
  • Пружини обертаються, коли Сонік відскакує від них

Цікавинки[]

  • Це буде вже друга гра серії, де є можливість налаштування зовнішнього вигляду персонажа, шляхом зміни його одягу. Перша - Sonic Forces.
  • В якості супроводу і реклами гри також буде випущений двосерійний анімаційний фільм "Sonic Colors: Rise of the Wisps» про групу віспів, що вирвалися з полону Еґмана і об'єдналися з Соніком і Тейлзом.
  • Дана гра стане першою грою в серії, яка буде випущена на ПК в Epic Games Store, а не в Steam.
  • У Sonic Colors: Ultimate з'явиться Нефритовий вісп. Його не було в оригінальній грі, але він раніше з'являвся в «Team Sonic Racing».

Саундтрек[]

28 липня 2021 року було оголошено, що альбом під назвою "Sonic Colors: Ultimate Original Soundtrack Re-Colors" з треками з саундтреку буде випущений як у фізичному, так і в цифровому форматі по всьому світу на різних сайтах поширення і службах поширення музики 29 вересня 2021 року, хоча попередні замовлення вже були доступні 29 липня 2021 року. Він буде містити тридцять вісім пісень, включаючи аранжування оригінальних вокальних та інструментальних пісень, а також нові пісні для нового режиму Rival Rush.

Галерея[]

Логотипи[]

Арти[]

Відео[]

Advertisement