Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki

Energy Core.png

Energy Core — це об'єкт, який з'являється в серії Sonic The Hedgehog. Це світяться енергетичні кулі, які діють як бонуси і використовуються для різних дій.

Виступи в іграх[]

Shadow the Hedgehog[]

Energy Core вперше з'явилася в Shadow the Hedgehog. У цій грі використовується для зарядки датчика героя або датчика темряви. Енергетичне ядро для заповнення датчика героя — синє, а енергетичне ядро для заповнення темного датчика — фіолетове. Вони присутні на кожному етапі гри, але фіолетові ядра легше знайти.

Sonic Generations[]

У консольних і ПК-версіях Sonic Generations Energy Core відіграють важливу роль в боротьбі з тінню. Тут і Сонік, і Шедоу змагаються один з одним, щоб зібрати Energy Core. У міру того, як персонаж збирає енергетичне ядро, в кінці курсу з'являється ще одне. Для гравця єдиний спосіб перемогти Шедоу — це зібрати достатню кількість Energy Core (два в звичайному бою, три в складному режимі) і правильно їх використовувати.

Файл:SG Energy Core.png

250x250px

Коли який-небудь персонаж накопичує певну кількість Energy Core (два в звичайному режимі і три в складному режимі), він здійснює спеціальну атаку на ворога. Але атака у Соніка і Шедоу проявляється по-різному:

Шедоу: Шедоу запускає залп списа хаосу на землю. Намагаючись дістатися до Соніка для наступного удару, Шедоу миттєво деформується над землею з обох сторін. Коли цей стан зникає, Шедоу заряджає більш потужний спис хаосу і кидає його в Соніка в якості свого останнього удару.

Сонік: Сонік автоматично виконує фіолетову і посилену версію посилення. Під час швидкісної гонки Сонік може пробивати метеорити і розбивати їх на три осколки, які кидаються прямо в Шедоу і зменшують її швидкість. Коли Сонік дійде до Шедоу, він може обійти захист посилення Шедоу і завдати йому шкоди, поки кількість кілець Шедоу не досягне нуля або датчик посилення Соніка не закінчиться

Коли потужність Energy Core закінчиться, Сонік і Шедоу повинні зібрати ще один набір Energy Core, щоб знову отримати поліпшення.

Advertisement