FANDOM

Хаос (англ. Chaos, Яп. カオス kaosu) — персонаж серії Sonic the Hedgehog і головний антагоніст Sonic Adventure. Безсмертна, богоподібна істота, повністю складається з концентрованої енергії. Бог-хранитель всіх чао і їх друзів. Хаос може змінювати форму з кожним Смарагдом Хаосу, який він поглинає.

Оригінальний хранитель Смарагдів Хаосу і Майстра Смарагду, Хаос пильнував за поселенням Чао в давні часи. Напад Клану Наклз призвів до того, що лють поглинула Хаоса і загрожувала знищити весь світ. Однак він був запечатаний в Майстрі Смарагді, перш ніж йому вдалося здійснити свій план. Після тисячоліть ув'язнення, Доктор Еґман звільнив його з метою завоювання світу. Однак, незважаючи на співпрацю спочатку, Хаос обернувся проти Еґмана і спробував знищити світ, але був приборканий Соніком і відбув у невідомі місця. Відтоді Хаос з'являється лише у часи великої кризи.

Вигляд

Хаос — це життєва форма з тілом, зробленим з водоподібної енергії. Може приймати багато форм, хоча його найвпізнаванішою формою є Хаос 0. У цьому стані Хаос має гуманоїдну форму з непропорційно довгими руками та ногами. Він має товсті передпліччя з трьома великими пальцями на кожній руці.