FANDOM

TSR Metal

Метал Сонік (англ. Metal Sonic, яп. メタルソニック Метару Сонікку) — вторинний антагоніст в серії Sonic The Hedgehog. Беднік, зла версія їжака Соніка і, безсумнівно, найсмертельніше творіння Доктора Еґмана, побудоване виключно з метою знищення Соніка. Під час операцій Еґмана на Маленькій планеті, Метал Сонік зіткнувся з Соніком в битві і програв, хоча він неодноразово повертався, щоб кинути виклик Соніку і його друзям. Змодельований з метою максимально точно скопіювати Соніка, він не тільки повністю нагадує його копію, але також може імітувати його рухи і досягати швидкостей, відповідних і навіть перевищують швидкість синього їжака.

У той час як в основному він служить слухняним і мовчазним слугою Еггмана, Метал Сонік — це інтелектуальна машина з дуже темною стороною. Холоднокровний, жорстокий і безжальний вбивця, він одержимий тим, щоб довести свою перевагу над Соніком і усунути його назавжди до такої міри, що він не раз повставав проти Еґмана, щоб досягти того, чого хотів. Однак врешті-решт він завжди зазнає поразки. До цього дня Метал Сонік продовжує залишатися одним з найсуворіших ворогів синього їжака.