TSR Metal.png

Метал Сонік (англ. Metal Sonic, яп. メタルソニック Метару Сонікку) — вторинний антагоніст в серії Sonic The Hedgehog. Беднік, зла версія їжака Соніка і, безсумнівно, найсмертельніше творіння Доктора Еґмана, побудоване виключно з метою знищення Соніка. Під час операцій Еґмана на Маленькій планеті, Метал Сонік зіткнувся з Соніком в битві і програв, хоча він неодноразово повертався, щоб кинути виклик Соніку і його друзям. Модельований з надзвичайною точністю за Соніком, він не тільки нагадує оригінал, але також може імітувати його рухи та досягати швидкості, що збігаються і навіть перевищують швидкість Соніка.

У той час як в основному він служить слухняним і мовчазним слугою Еггмана, Метал Сонік — це інтелектуальна машина з дуже темною стороною. Холоднокровний, жорстокий і безжальний вбивця, він одержимий тим, щоб довести свою перевагу над Соніком і усунути його назавжди до такої міри, що він не раз повставав проти Еґмана, щоб досягти того, чого хотів. Однак врешті-решт він завжди зазнає поразки. До цього дня Метал Сонік продовжує залишатися одним з найсуворіших ворогів синього їжака.

Зовнішність

Це робот. Він дуже схожий на справжнього Соніка. Зроблений він з металу. Очі у нього зроблені з чорної панелі з червоними сенсорами. У нього є чорне кругле поглиблення в грудях жовтого кольору, що відображає персикову шкіру на грудях Соника.