Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Класичний Тейлз (Яп. クラシックテイルス Kurashikku Teirusu) — двійник Тейлза з іншого виміру, дія якого відбувається у минулому.

Класичний Тейлз вперше з'явився у найпершій грі і був основним каноном в серії ігор до 1998. Останньою такою грою була Sonic R. З Sonic Adventure був замінений на сучасного Соніка.

Можна сказати, це минула версія його основного двійника з його дитинства. Перша гра, де обидва Тейлза (класичний і сучасний) з'явилися одночасно була Sonic Generations. Класичний Тейлз потрапив в основний Всесвіт через інцидент з Пожирачем часу. Він допоміг сучасному двійнику зірвати один із змов Доктора Еґмана, перш ніж повернутися додому.

Зовнішність[]

Тейлз дуже схожий на свого сучасного двійника. Він — молоде антропоморфне лисеня з унікальною мутацією у вигляді двох хвостів замість одного. У нього в основному хутро оранжевого кольору з білим хутром навколо морди, передньої частини тулуба і кінчиків хвостів. А ще у нього чорні очі. З одягу Тейлз носить білі рукавички і червоні туфлі з білими шкарпетками. Його черевики також мають білі манжети, схожі на шкарпетки, зі світло-блакитними ремінцями трохи вище щиколоток.

Особистість[]

Сонік — вільний і авантюрний їжачок, який біжить швидко, як вітер. Більшу частину свого часу він проводить в бігах, завжди шукаючи нові горизонти для вивчення. Він любить діяльність і ненавидить нудьгу, тому він не може залишатися на місці. Вільний і незалежний, він не дозволяє собі так легко, і важко взяти себе в руки, поки він не погодиться. Він живе за своїми правилами, і ніхто не може змусити його передумати. Незважаючи на те, що він діє поодинці, Сонік залишається менш товариським, роблячи благополуччя тих, хто її потребує, на перший план. Він також харизматичний і завойовує захоплення всіх, хто перетинає його дорогу.

Відносини з персонажами[]

Друзі[]

Вороги[]

Див. також[]

Advertisement