TSR Amy.png

Емі Роуз (яп. エミー・ローズ, ЕмІ: Ро:дзу, англ. Amy Rose), раніше відома за ім'ям Бешкетниця Розі (яп. ロージー・ザ・ラスカル, Ро:дзі: дза Расукару, англ. Rosy the Rascal) — персонаж серії Sonic the Hedgehog. Антропоморфний їжак захоплений з Їжаком Соніком.

Зовнішність[ред. | ред. код]

Емі — антропоморфний Їжачок з рожевим хутром, зеленими очима і персиковою шкірою на морді і руках. У неї маленький чорний ніс і немає спинного хребта. У неї також є дві вії середньої довжини по обидві сторони очей. Крім того, її п'ять коротких головних голок спрямовані вниз, чимось нагадуючи стрижку боб. У неї також є три шипи для чубчика на голові і короткий хвіст.

Для одягу Емі носить червоне плаття без рукавів з білою обробкою, високі червоні чоботи з білою смугою по центру і білими манжетами, червону стрічку для волосся і білі рукавички до зап'ястя з золотими браслетами на манжетах.

Коли вона була молодшою, п'ять головних голок Емі були довшими і спрямовані назад, і у неї був один задній хребет. У неї були чорні очі, помаранчева гофрована або плісирована спідниця, Зелена сорочка з пишними рукавами і білим комірцем, біло-сині кросівки з помаранчевими шнурками, білі рукавички до зап'ясть і червона стрічка для волосся.