Доктор Еґман Неґа (ドクター・エッグマン・ネガ Докута Еґґуман Неґа) (справжнє ім'я невідоме) — значний антагоніст серії Sonic the Hedgehog. Він — людина і заклятий ворог Їжака Соніка. Він є вченим-людиною і нащадком Доктора Еґмана приблизно з двохсот років у майбутньому , хоча спочатку його представили як доппельґенгера Доктора Еґмана зі світу Блейз.

Особистість[ред. | ред. код]

Успадкувавши геніальність і підлість Еггмана, Еггман Нега-злісний, жорстокий, владолюбний, і нещадний індивід спраглий підкорити світ. Однак він відрізняється від свого предка, якщо Айво Роботник інфантильний, хаотичний і злий зовні, але мудрий і розумний всередині; то Нега стриманий і спокійний під час битв. Нега ніколи не визнає власні дії неправильними, зазвичай скидаючи провину на героїв і Еггмана за створення поганої репутації сім'ї Роботник.

Зовнішність[ред. | ред. код]

Еггман Нега в цілому схожий на свого предка, настільки що багато хто плутається між ними.

Історія[ред. | ред. код]

Еггман Нега вперше з'являється в Sonic Rush, як альтернативна версія Доктора Еггмана, і починає збирати з ним Смарагди Хаосу і Сол смарагди. Нега відправляє Еггмана в вимір Блейз, Шукати сол смарагди, поки він починає вторгнення в світ Соника, шукаючи Смарагди Хаосу. Його дії призвели до того що Блейз потрапляє в вимір Соника в спробі забрати смарагди у Еггмана. Попадання солей змушує обидва світи наближатися один до одного, через що вони будуть знищені. Поки Нега заявляє що вони хочуть побудувати "Еггманленд за межами виміру", натякається що справжні мотиви Негі зовсім інші.

В кінці Соник і Блейз перетворюються на Супер Соника і палаючу Блейз з двома наборами смарагдів, і перемагають обох Еггманів, імовірно вбиваючи їх у вибуху; однак вони повертаються завдяки сюжетному повороту в кінці наступної гри.