Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki

Гострокігтя — другорядний протагоніст, що з'являється в фільмі Їжак Сонік. Вона — антропоморфна сова, яка була захисницею Їжака Соніка з іншої планети.

Зовнішній вигляд[]

Гострокігтя — антропоморфна сова з фіолетово-коричневим пір’ям, білим обличчям, блакитними очима і строкаті бурі крила. Пір’я на її голові виглядають як пір'я пугача віргінського.

Вона носить золоті лати навколо тулуба і має малі пальці.

Особистість[]

Гострокігтя — мудра і благородна сова, яка дуже захищає Соніка, що вона закликає його приховувати свої здібності, і вона піклується про його благополуччя. Сонік описує її як "в основному Обі-Ван Кенобі, якби у Обі-Вана Кенобі був дзьоб і він їв мишей". Хоча вона була засмучена через те, що Сонік не послухався її, вона оцінила подарунок Соніка їй.

Історія[]

Гострокігтя була останньою з її роду, який був благородною лінією сов-воїнів, які присвятили себе підтримці рівноваги для всіх живих істот. Її орден воював протягом багатьох років, щоб захистити світ.

Гострокігтя підняла Соніка, переконуючи його приховати свої здібності, але він не слухав, і вони були виявлені племенем єхидн, коли Сонік приніс їй квітку. Поранений племенем, Гострокігтя відправила Соніка на іншу планету з мішком кілець, наказавши йому ніколи не зупинятися. Сонік прийняв її пораду близько до серця і повірить, що у нього ніколи не буде друзів і він назавжди залишиться один.

Після цього невідомо, що з нею сталося, так як її більше не бачили і не чули.

Advertisement