Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki

Їжак Шедоу (яп. シャドウ・ザ・ヘッジホッグ Shadō za Hejjihoggu, англ. Shadow the Hedgehog) — персонаж із серії Sonic the Hedgehog. Він — антропоморфний гібрид їжака і Блек Армс. Шедоу бул створен як "краща форма життя" (生生生 kyūkyoku Seimeitai ?) Джеральдом Робітником, використовують ДНК Black Doom, і є кінцевим результатом проекту Shadow. Його мета полягала в тому, щоб забезпечити способи розробки ліки від невиліковних смертельних хвороб , зокрема для внучки Джеральда Марії Роботнік але він був схоплений і поміщений в стазис військовими, коли його визнали загрозою людству.

Шедоу дотепний, завжди на взводі і володіє сильним почуттям мети, готовим досягти своїх цілей будь-якими засобами. По суті темна версія Соніка, Шедоу може зрівнятися з ним як у швидкості, так і в майстерності, і може використовувати контроль хаосу з смарагдом Хаосу. Вважаючи за краще працювати поодинці, він допомагав Соніку і його друзям, якщо це було необхідно.

П'ятдесят років потому його звільнив доктор Еґман, щоб використовувати його в своїх планах по захопленню світу. Спочатку Шедоу працював з ним, але при всьому цьому таємно прагнув винищити планету, щоб помститися за Марію, яка була вбита військовими. Але потім Шедоу змінив своє рішення і не виконав заповіт Джеральда, що прирікає людство на загибель. У цьому процесі їжак втратив свої спогади і, надалі, прагнув розкрити правду свого минулого, під час якого він зустрів Блек Дума і Блек Армса; зрештою, він відновив свої спогади, розкрив правду і зірвав підступний план Блек Дума і, тим самим, врятував світ. Після цих подій він продовжив свою місію по захисту людства, ставши спеціальним агентом G.U.N.

Він винахідливий, завжди на взводі, і має сильне почуття мети, бажаючи досягти своїх цілей будь-якими засобами. По суті темна версія Сонiка, Шедоу може відповідати йому як в швидкості, так і в навичках, і може використовувати Хаос контроль з смарагдом Хаосу. Вважаючи за краще працювати поодинці, він допомагав Сонiку і його союзникам, якщо це було потрібно, хоча, з різних причин, він іноді і бився з синім їжаком.

Зовнішність[]

Шедоу виглядає як чорний антропоморфний їжак. На тілі у нього біле хутро. Форма голок Шедоу схожа на форму голок Супер Соніка. Вони у нього чорні з червоними «пір'ям».

З одягу він носить рукавички із золотими кільцями і червоними пластинами, а також білі черевики з червоною підошвою. На них все ті ж золоті кільця і червоні пластини, що і на рукавичках.

Особистість[]

Шедоу вважає за краще працювати поодинці і значно дистанціюється від усіх, проте є кілька винятків. Він мовчазний і стриманий, але ніколи не блефує, тому що завжди докладе всіх зусиль, щоб здійснити свої наміри. Це стає особливо ясно в Shadow the Hedgehog, коли він попереджає Соніка в своїх діях, тому що, якщо той спробує зупинити його, Шедоу знищить його „аналог". Крім того, він відомий тим, що ставиться до інших по-своєму бездушно і залишається вірним своїй думці, якою б холодною вона не була. Шедоу демонструє в бою свій природний «інстинкт вбивці», який відсутній у порівнянні з Соніком. В основному Шедоу — жорстокий і нещадний персонаж.

Окрім своєї досить похмурої поведінки, він може бути самовдоволеним, впертим і дещо саркастичним у підтексті. Він проявляє себе вкрай зарозумілим і самолюбним. Крім того, слід зазначити, що Шедоу послідовна в місіях і залишається серйозною. Він не звертає уваги на дурниці, тому що він знаходить їх недоречними.

Іноді у нього здається якась психічна нестабільність, особливо в старих іграх, так як він часто галюцинує від імені Марії. Це можна помітити і за його численними, загрозливим промов. Тим не менш, Шедоу також може бути сентиментальним і проявляє невеликі почуття, такі як жалість, що можна споглядати в Sonic Heroes. На сцені відкриття команди Дарк, коли Омега зробила атаку, оскільки він думав, що Шедоу — робот Еґмана, Шедоу дійсно міг би втекти разом з Руж, але замість цього він захищав Руж і себе від Омеги, хоча у нього немає спогадів про даму кажана. Цілком можливо, що у Шедоу немає великого почуття гумору або щастя.

Проектування та створення[]

Після успіху Sonic Adventure було нормально припускати, що буде вироблено продовження. Сподіваючись, що гра буде Sonic The Hedgehog 2, Як і для Mega Drive, частина команди, відповідальної за назву першої пригоди, була відправлена на роботу в Sega Америки, яку очолював режисер Такаші Іідзука, в той час як Юдзі Нака залишився в Японії, щоб працювати над іншими властивостями, включаючи Phantasy Star Online.

З самого початку було вирішено, що однією з головних тем гри буде дихотомія між добром і злом. Творці вирішили створити нових персонажів, які допомогли б доктору Еґману. Юдзі Уекава було доручено намалювати остаточний дизайн персонажа. Такасі Іїдзука придумав ідею використання персонажа, який був би схожий на Соніка за формою, але не по особистості. Його початкове ім'я було Теріос, що означає "Відображення".

Коли Sonic Adventure 2 був оголошений, особистість і природа тіні все ще були ретельно охороняється таємницею. Його існування було розкрито в кінці першого трейлера гри. Дійсно, ідея створення нового персонажа призвела до створення інших персонажів.

В кінці Sonic Adventure 2, гравці змогли побачити смерть Шедоу, і багатьом це не сподобалося. Таким чином, Такасі Іідзука перетворив Шедоу на персонажа, який можна грати в Sonic Heroes. Пізніше у Шедоу з'явилася своя гра, Shadow the Hedgehog.

Трансформації[]

Супер Шедоу[]

Супер Шедоу

Super Shadow - найбільш впізнавана трансформація Шедоу. Їжак досягає її силою семи Смарагдів Хаосу. У такому вигляді чорне хутро шедоу стає золотистим, але червоні частини не змінюють колір. Розташування шипів змінюється тільки в грі Shadow the Hedgehog, де вони повернені вгору. В інших іграх вони не змінюють пози. У цій формі Шедоу невразливий до тих пір, поки кільця не закінчаться. У деяких випадках Шедоу забарвлений в сріблястий колір.

Hero Shadow[]

Hero Shadow

Hero Shadow — побічна трансформація Шедоу в Shadow the Hedgehog. Їжак досягає її, знищуючи злих істот. У такому вигляді Шедоу чинить опір ударам, запас боєприпасів в його зброї необмежений, і Шедоу може здійснювати Хаос Контроль, телепортуючи його в інше місце.

Дарк Шедоу[]

Dark Shadow

Dark Shadow — інша побічна трансформація Шедоу в Shadow the Hedgehog. Їжак досягає її, знищуючи добрих істот і знищуючи елементи навколишнього середовища. У такому вигляді Шедоу чинить опір ударам, запас боєприпасів в його зброї необмежений, і їжак може здійснювати Хаос Бласт, знищуючи все в межах досяжності вибуху.

Відносини з персонажами[]

Друзі[]

  • Е-123 Омега
  • Еспіо Хамелеон
  • Кіт Біг

Вороги[]