FANDOM

Їжак Шедоу (яп. シャドウ・ザ・ヘッジホッグ Shadō za Hejjihoggu, англ. Shadow the Hedgehog) — персонаж із серії Sonic the Hedgehog. Він — антропоморфний гібрид їжака і Блек Армс, а також головний суперник їжака Соніка. Шедоу бул створен як "вища форма життя" (生生生 kyūkyoku Seimeitai ?) Джеральдом Робітником, використовують ДНК Black Doom, і є кінцевим результатом проекту Shadow . Його мета полягала в тому, щоб забезпечити способи розробки ліки від невиліковних смертельних хвороб , зокрема для внучки Джеральда Марії Роботнік але він був схоплений і поміщений в стазис військовими, коли його визнали загрозою людству.

Тінь дотепна, завжди на взводі, і володіє сильним почуттям мети, готовим досягти своїх цілей будь-якими засобами.[6] по суті темна версія Соника, тінь може зрівнятися з ним як у швидкості, так і в майстерності, і може використовувати контроль хаосу з смарагдом Хаосу . Вважаючи за краще працювати поодинці, він допомагав Сонику і його союзникам, коли це було необхідно

П'ятдесят років потому його звільнив доктор Еґман, щоб використовувати його в своїх планах по захопленню світу. Спочатку Шедоу працював з ним, але при всьому цьому таємно прагнув винищити планету, щоб помститися за Марію, яка була вбита військовими. Але потім Шедоу змінив своє рішення і не виконав заповіт Джеральда, що прирікає людство на загибель. У цьому процесі їжак втратив свої спогади і, надалі, прагнув розкрити правду свого минулого, під час якого він зустрів Блек Дума і Блек Армсов; зрештою, він відновив свої спогади, розкрив правду і зірвав підступний план Блек Дума і, тим самим, врятував світ. Після цих подій він продовжив свою місію по захисту людства, ставши спеціальним агентом G.U.N.

Він винахідливий, завжди на взводі, і має сильне почуття мети, бажаючи досягти своїх цілей будь-якими засобами. По суті темна версія Сонiка, Шедоу може відповідати йому як в швидкості, так і в навичках, і може використовувати Хаос контроль з смарагдом Хаосу. Вважаючи за краще працювати поодинці, він допомагав Сонiку і його союзникам, якщо це було потрібно, хоча, з різних причин, він іноді і бився з синім їжаком..

Зовнішність

Шедоу виглядає як чорний антропоморфний їжак. На тілі у нього біле хутро. Форма голок Шедоу схожа на форму голок Супер Соника. Вони у нього чорні з червоними «пір'ямв».

З одягу він носить рукавички з золотими кільцями і червоними пластинами, а також білі черевики з червоною підошвою. На них все ті ж золоті кільця і червоні пластини, що і на рукавичках.