Їжак Сільвер (англ. Silver the Hedgehog, яп. シルバー・ザ・ヘッジホッグ Shirubā za Hejjihoggu) — персонаж в серії Sonic the Hedgehog. Він — антропоморфний їжак родом з двохсот років у майбутньому, де його роль полягає у захиститі свого час від катастроф минулого, тим самим запобігаючи руйнуванню його епохи. Для цієї мети Сільвер використовує свій психокінез — здатність, що є для його часу нормою, яка дозволяє йому рухати предмети силою свого розуму.

Він добродушний і доброзичливий їжак, керований сильним почуттям справедливості, щоб виправити помилки минулого, щоб підтримувати мир, хоча він трохи наївний і незрілий. Незважаючи на монументальні завдання, які стоять перед ним, він зберігає оптимістичний настрій і зробить все необхідне для захисту світу.

Зовнішність[ред. | ред. код]

Сільвер — світло-сірий (майже білий) антропоморфний їжак з білим хутром на грудях, що оточує його шию з золотими очима і засмаглою шкірою. Вона носить білі рукавички з блакитними колами з лініями, що стирчать з фону, які носять її золоті браслети з блакитним акцентом.

Особистість[ред. | ред. код]

Сільвер описується як володіє "сильним почуттям справедливості". Саме ця риса характеру спонукає його подорожувати по епохах, щоб виправити помилки минулого. Сільвер завжди бере на себе захист тих, хто її потребує. Це змусило його допомогти Блейз, коли всі сміялися над нею через її вогненних здібностей. Коли Сільвер переслідує ворога, він робить це з неймовірною рішучістю. Він дуже легко укладає союзи зі своїми суперниками і без праці довіряє іншим.

Хоча Сілвер був серйозним, він часто показував, що може бути наївним і незрілим, про що Блейз часто нагадував йому. Вона нагадує йому про це, коли Сільвер запитує, чи добре вбивати Соніка, щоб врятувати їх епоху від руйнування. Сільвер легко маніпулював Мефілами і відкрив очі на його наміри тільки завдяки Шедоу.

Сільвер дуже емоційний. Він не вміє приховувати свої емоції. Як тільки щось робить його щасливим або нещасним, він не соромиться це показувати і навіть розповідати іншим. Однак, навіть якщо він потрапляє в погану ситуацію, він ніколи не опускає руки і завжди шукає вихід з неї. Його рішучість часто лякає ворогів і суперників.

Концепція і створення[ред. | ред. код]

Створення Сільвера було натхненно ранніми етапами розробки Sonic the Hedgehog (2006), де команда розробників робила величезні рівні з кількома шляхами через них.

Ранні концепт-скетчі Сільвера, включаючи Веніс (внизу зліва).

Відносини з персонажами[ред. | ред. код]

Друзі[ред. | ред. код]

Вороги[ред. | ред. код]