Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Їжак Сонік 3 (англ. Sonic the Hedgehog 3) майбутній тріквел фільму Їжак Сонік.

Виробництво[]

Розробка[]

У запрошенні Келлена на Petty Talk Show, яке було випущено 5 квітня 2021 року, Патрік Кейсі та Джош Міллер висловили зацікавленість у створенні третьої частини фільму про Соніка. Також вони згадали, що одну зі сцен з Доктором Еґманом прибрали з другого фільму для того, щоб вставити її в третій.

Їжак Сонік 3 було анонсовано 15 лютого 2022 року.

13 травня 2022 року сценаристи Пет Кейсі та Джош Міллер відвідали конвенцію коміксів, організовану Громадським коледжем Кламату, де відповіли на запитання фанатів про фільми, для яких вони писали та в яких брали участь. Щодо теми " Їжак Сонік 3", Кейсі та Міллера запитали, які сюжетні лінії вони хотіли б адаптувати в ньому, і вони відповіли, що цікавляться можливістю почерпнути натхнення з " Sonic Adventure 2" та " Shadow the Hedgehog".

Відповідаючи на запитання про те, хто буде виконувати роль їжака Шедоу у фільмі, Кейсі та Міллер відповіли, що вони хочуть, щоб роль Шедоу озвучував великий кіноактор, і вже запланували конкретну людину на цю роль, хоча вони ще не отримали від нього відповіді щодо його згоди на цю роль. Ще одне питання стосувалося того, чи можливо використати пісню ""Live and Learn" у кульмінаційній сцені "Їжак Сонік 3", на що Кейсі і Міллер відповіли, що існує " цілком пристойний шанс" на це, додавши, що продюсери знають про підтримку фанатів, які хотіли б, щоб Crush 40 з'явилися у фільмі, і що участь гурту вже обговорювалася. Відповідаючи на питання про участь Джима Керрі у фільмі " Їжак Сонік 3", Кейсі і Міллер відповіли, що фільм все ще перебуває на стадії "блакитного неба", коли вони розглядають усі можливі варіанти, намагаючись знайти те, яким він має бути, і що участь Керрі наразі невідома. Нарешті, у відповідь на запитання про дату виходу " Їжака Соніка 3", вони заявили, що очікують його виходу приблизно через два роки.

8 серпня 2022 року фільм був офіційно запланований до виходу на екрани 20 грудня 2024 року.

25 травня 2023 року Пет Кейсі підтвердив, що сценарій до фільму був закінчений в якийсь момент до страйку Гільдії сценаристів Америки 2023 року, який розпочався 2 травня 2023 року.

8 серпня 2023 року було заявлено, що кілька сцен з фільму, в яких не будуть брати участь живі актори, будуть зніматися, починаючи з вересня 2023 року.

Advertisement