Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki

Sonic the Hedgehog 2 — продовження фільму Їжак Сонік. В даний час його прем'єра запланована на 8 квітня 2022 року.

Виробництво[]

Перед анонсом фільму Джім Керрі дав інтерв'ю, в якому розповів про те, що він міг уявити собі розвиток персонажа Доктора Еґмана в продовженні фільму. Джефф Фаулер також згадував пізніше що він хоче, щоб у продовженні було більше ігрових елементів, таких як більше персонажів. Він також сказав, що планує надалі зосередитися на дружбі між Соніком і Тейлзом, розвитку Доктора Еґмана. Джеймс Марсден показав, що він підписав контракт на кілька фільмів про Соніка.

Наприкінці квітня 2020 року Патрік Кейсі, один із співавторів Sonic the Hedgehog, розповів, що тривають дискусії про продовження Sonic the Hedgehog, хоча Paramount Pictures ще не мала зеленого світла. Кейсі також згадав, що Керрі був зацікавлений в тому, щоб носити товстий костюм у потенційному продовженні, щоб зробити його зовнішній вигляд більш схожим на Доктора Еґмана. Кейсі також припустив, що продовження може включати Супер Соніка і Смарагди Хаосу з відеоігор Sonic The Hedgehog. Casy припустив також, що сиквел може дослідити потенційний зв'язок між Knuckles the Echidna, допоміжною фігурою відеоігор Sonic the Hedgehog, а племенем-єхидна, які з'явилися в послідовності відкриття Sonic the Hedgehog. 28 травня 2020 року було оголошено, що сиквел буде розроблений Paramount Pictures і Segę, а Фаулер повернеться в якості режисера, Ніл Моріц, Toru Nakahara і Тім Міллер, як виробники і Патрік Кейсі і Джош Міллер, які написали Sonic the Hedgehog, як сценаристи. Крім того, Тім Міллер, Хадзіме Сатомі і Харукі Сатомі повертаються як виробники виконавчої влади, а Ніл Mortiz, Тобі Ашер і Toru Nakahara служать виробники, які współproducowali попередній фільм пліч-о-пліч з Рисового Іто. Виробництво планується початись в березні 2021 року під кодовою назвою «Смарагдовий Пагорб». Пізніше, 8 грудня 2020 року, Тайсон Гессе, художник, який раніше співпрацював з Sonic the Hedgehog, повернеться до роботи над продовженням Sonic the Hedgehog. До нього також приєднався художник-розкадрувальник Fill Marc, першим проектом live-action якого стане фільм. Точні слова Марка були: «Я закінчив роботу над другим сезоном нижніх колод минулого тижня. Excited 2 оголошує, що я працюю над сюжетною лінією Sonic The Hedgehog 2 з Джеффом Фаулером і Тайсоном Гессом в Blur Studio. Моя перша жива дія вже в 2022 році».

10 лютого 2021 року було оприлюднено офіційну назву сиквела Sonic the Hedgehog 2 через Paramount Pictures на YouTube. Дуглас Ейнар Олсен також був оголошений частиною розкадровки Sonic the Hedgehog 2 під час оголошення назви.

Advertisement