Sonic and His Friends Wiki
Advertisement

Sonic the Hedgehog 2 — продовження фільму Їжак Сонік. В даний час його прем'єра запланована на 8 квітня 2022 року.[1]

Ідея продовження «Соніка в кіно» була вперше висунута зіркою Джимом Керрі, який висловив зацікавленість у повторенні своєї ролі доктора Роботніка. Після сприятливого прийому критиків і фінансового успіху першого фільму кілька акторів і членів знімальної групи, включаючи режисера Фаулера, висловили зацікавленість в розробці продовження, близького до оригінальних відеоігор, а зірка Джеймс Марсден повідомив, що підписався на кілька сиквелів. Продовження було підтверджено в травні 2020 року.

В грудні 2021 року у рамках заходу The Game Awards та в рамках святкування 30-річчя їжака було опубліковано трейлер довгоочікуваного продовження популярного фільму про відеоігрового персонажа – Їжака Соніка.[2]

В ролях[]

  • Бен Шварц — Їжак Сонік
  • Джим Керрі — Доктор Еґман
  • Джеймс Марсден — Том Ваковські
  • Коллін О'Шонесс — Майлз «Тейлз» Прауер
  • Ідріс Ельба — Єхидна Наклз[3]
  • Тіка Самптер — Медді Ваковські
  • Лі Мадждуб — агент Стоун

Синопсис[]

Оселившись в Ґрін-Гіллз, Сонік отримує більше свободи, і Том з Медді вирішують залишити його вдома, поки вони відправляються у відпустку. Але як тільки вони йдуть, Доктор Еґман повертається з новим напарником, Наклзом, щоб знайти Смарагд Хаосу, який може будувати і руйнувати цілі цивілізації. Сонік вирішує заручитися підтримкою свого друга Тейлза, і разом вони відправляються в подорож з метою знайти смарагд, перш ніж він потрапить в руки Еґмана.

Виробництво[]

У лютому 2020 року режисера Джефф Фаулер повідомив, що заплановано можливе продовження фільму «Сонік у кіно», в якому буде більше елементів з відеоігор. У березні 2020 року виконавець однієї з головних ролей Джеймс Марсден підтвердив, що підписав договір на зйомки в декількох сиквелах, заявив: «Я вважаю, я не знаю, чи повинен я говорити стільки, скільки вони хочуть зробити».[4]

У квітні 2020 року Марсден висловив інтерес до продовження з участю Тейлза і додаткових персонажів з ігор[5], в тій час як Фаулер висловив зацікавленість в тому, щоб показати дружбу Соніка і Тейлза з ігор і подальший розвиток доктора Роботніка[6]. Пізніше в тому ж місяці виконавець ролі Соніка Бен Шварц сказав, що відсутність анонса сиквела пов'язана з пандемією COVID-19[7]. Сценарист Пет Кейсі повідомив, що велися розмови про сиквел з великою кількістю елементів з ігор, але він ще не був схваленийJim Carrey Wants to Wear a Fat Suit for ‘Sonic the Hedgehog’ Sequel</ref>. Він проявив інтерес до загального всесвіту з персонажами Sega і Nintendo, але вважав це «малоймовірним».

Згідно інформації з сайту The Illuminerdi, у фільмі з'явиться єхидна Наклз, який буде відігравати важливу роль в сюжеті і буде відповідати своєму традиційному образу (включаючи здатність лазити по стінах), а також з'явиться новий персонаж на ім'я Рендалл.

У січні 2021 року Тіка Самптер оголосила, що вона знову зіграє свою роль Медді Вачовські. Вона також оголосила, що сиквел буде зніматися в Ванкувері і на Гаваях.[8]

Акторський склад[]

У січні 2020 року Джим Керрі висловив бажання зіграти головну роль у продовженні, відчуваючи, що роль його персонажа, лиходія Доктора Еґмана, може бути розширена в продовженні: «Я був би не проти знятися ще один раз, тому що це було дуже весело, перш за все, і справжній виклик — спробувати переконати людей в тому, що у мене тризначний IQ... Тут так багато місця, знаєте, Еґман ще не досяг свого апофеозу». У березні Джеймс Марсден підтвердив, що підписав контракт на кілька продовжень.

У січні 2021 року Тіка Самптер оголосила, що знову зіграє роль Медді. Вона також повідомила, що продовження буде зніматися у Ванкувері і на Гаваях. У лютому повідомлялося, що студія розглядала Джейсона Момоа на роль Єхидні Наклза.

У березні було оголошено, що Бен Шварц і Джим Керрі повторно зіграють свої ролі Соніка і Еґмана відповідно. У квітні було підтверджено, що Джеймс Марсден повернеться в якості Тома Вачовскі. У червні було оголошено, що Шемар Мур приєднався до акторського складу в невідомій ролі.

Галерея[]

Примітки[]

Advertisement