Sonic and His Friends Wiki
Advertisement
Sonic and His Friends Wiki
Головна сторінка Галерея
Головна статтяParamount

Їжак Сонік — титульний герой серії фільмів Їжак Сонік виробництва Paramount Pictures. Він антропоморфний їжак з іншої планети, народжений з надзвичайними здібностями, особливо з його неймовірною швидкістю.

Повернувшись у свій світ з дитинства, Сонік мчав по острову, хвалячись, поки не виявив, що його шукає плем'я єхидн за його силу. Його охоронець, довгий кіготь, дає йому мішок з кільцями, які відкривають портали на інші планети. Вона використовує один, щоб відправити його на Землю, в той час як вона відбивається від єхидн.

Десять років по тому Сонік насолоджується таємним життям недалеко від містечка Грін-Хіллз, штат Монтана, але жадає завести друзів. Він обожнює місцевого шерифа Тома Вачовскі та його дружину-ветеринара Медді, але після того, як він випадково вибиває всю владу через Тихоокеанський північний захід, граючи в бейсбол поодинці, Сонік тепер знаходиться в бігах від уряду, який наймає божевільного вченого, доктора  Еґмана, чия мета полягала в тому, щоб захопити Соніка і використовувати його сили, щоб завоювати світ, і це залежить від Соніка, який повинен зупинити його від задуму його злих планів за допомогою Тома, і тримати його подалі від стежки і від його друзів. У кульмінаційній битві Сонік використовував свої швидкісні здібності проти Еґмана і переміг його, вигнавши на грибну планету і рятуючи своїх друзів. Після цього інциденту Сонік щасливо переселяється на Землю і починає своє нове життя, щоб жити з сім'єю Вачовскі.

Advertisement