FANDOM

TSR Knuckles

Єхидна Наклз

Єхидна Наклз (англ. Knuckles the Echidna, яп. ナックルズ・ザ・エキドゥナ Наккурузу за Екідуна) — головний персонаж із серії Sonic The Hedgehog. Він — антропоморфна єхидна і нинішній хранитель майстра смарагду, могутньої стародавньої реліквії. Його священний обов'язок полягає в тому, що він зобов'язаний захищати його від будь-кого, хто намагається зловживати силою смарагду. Він також єдиний залишився нащадок клану Наклза і останній з єхидн на землі. Його домінуючими рисами є його супер сила і два шипоподібних суглоба на кожній його руці, від чого і походить його ім'я. Цими кісточками він може рити і лазити по стінах. Наклз також може ловити вітер під своїми дредами, що дозволяє йому ковзати по повітрю.

Самотній по натурі, Наклз незалежний, впертий і серйозний, але він довірливий і запальний до певної межі. Він повністю відданий своєму обов'язку, проводячи більшу частину свого часу на острові Ангела, захищаючи там майстер смарагд. Він рідко піклується про те, що для нього не має значення. Але, коли його друзі та інші потребують його допомоги, на єхидну завжди можна розраховувати на те, що він захоче покинути свій пост і довести, що він вірний і добрий герой. Наклз також один з найстаріших друзів Соніка і колишній його суперник.