FANDOM

Dobrodošli na Sonik Viki

Likovi

Teme

O Sonic Viki i Soniku

Sonic Viki je kolaborativna enciklopedija za sve što je povezano sa serijom Sonik. Viki format omogućava svima da kreiraju ili uređuju bilo koji članak, tako da svi zajedno možemo da stvorimo sveobuhvatnu bazu podataka za seriju Sonik. Prije uređivanja pročitajte stilski priručnik i politiku da znate šta je dopušteno i šta nije. Hvala.

Sonik je franšiza različitih medija koju je napravio Juđi Naka i razvila kompanija Sega. Franšiza se centrira na brze platformere, ali postoji i nekoliko igra drugih žanrova (trkanje, sport, puzla, RPG...) stripove, crtane filmove... Glavni junak franšize i maskota Sege je plavi čovekoliki jež Sonik, čiji život obično uznemiruje glavni negativac franšize, doktor Eggman, koji želi da zavlada svetom. Zato Sonik kreće da porazi Eggmana i spasi svet. Sonikovi drugari su Majls "Tejls" Prauer, Ehidna Nakls, Emi Rouz i puno drugih. Takođe ima više od 50 igrica u franšizi, prva je bila Sonic the Hedgehog (1991.), i franšizi je 29. godina.

Spiskovi tema

Aktuelni događaji u Sonik franšizi
Sonic Viki je sajt obožavatelja Sonika na FANDOM-u kojom upravljaju fanovi serije Sonik. Nije povezana sa Segom, njenim podružnicama ili bilo kojom drugom kompanijom koja objavljuje službeni materijal Sonika pod Seginim nadzorom.