FANDOM

Zwój Drood Henge – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to zestaw trzech zwojów, które wyjawiają miejsca zakopania Deep Power Stones w Drood Henge.

Opis Edytuj

Drood Henge 153

Księga podająca położenie zwojów Drood Henge

Istnieją trzy zwoje Drood Henge, które wyjawiają lokacje zakopanych tam dwóch Deep Power Stones. Same zwoje są papierowe i nieco podarte na krawędziach. Znajdują się w kolorowych skrzyniach, które różnią się także symbolami. Jasnoniebieska skrzynia z symbolem słońca i ciemnoniebieska skrzynia z symbolem spadającej gwiazdy wyjawiają położenie pierwszego Deep Power Stone, podczas gdy fioletowa skrzynia z symbolem gwiazd i półksiężyca podaje miejsce zakopania drugiego. Co ciekawe, fioletowa skrzynia znajduje się dokładnie w tym samym miejscu co drugi Deep Power Stone. Miejsca w których zakopane są same zwoje podaje specjalna księga z królewskiej biblioteki. Księga jest zapisana także w starożytnym języku symboli, który zna Nicole.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Król zostawił w Nicole nagranie, w którym wyjaśnił jak można odnaleźć zwoje Drood Henge i Deep Power Stones.

Sezon drugi Edytuj

Drood Henge 154

Skrzynie zawierające zwoje Drood Henge

W odcinku Drood Henge Doktor Robotnik znalazł się w posiadaniu księgi wyjawiającej położenie zwojów Drood Henge. W trakcie gdy tłumaczył starożytny język w jakim księga była zapisana, Snively został wysłany na miejsce wykopalisk do Drood Henge. Udało mu się tam znaleźć dwa zwoje. Kiedy Tails został złapany przez Swat-boty, dostrzegł jak niosły one skrzynię z symbolem słońca. Sonic, Tails, Sally i Dulcy dowiedzieli się potem o zwojach Drood Henge z nagrania Króla, które odtworzyła Nicole. Gdy Knothole Freedom Fighters powrócili do Drood Henge, aby odwrócić uwagę Robotnika fałszywym Deep Power Stone, Tails wziął skrzynię z symbolem słońca i przekazał ją Sonicowi, który następnie udawał że czyta zwój i wydobywa Deep Power Stone z ziemi. Po tym jak Sonicowi udało się oszukać Robotnika, na jego oczach niszcząc idealną replikę Deep Power Stone, powrócił z przyjaciółmi do Drood Henge i wydobył trzeci zwój, który podał im lokację drugiego Deep Power Stone. Pierwszy dostał się jednak wcześniej w ręce Robotnika.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria