FANDOM

Zor – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to biało-czarny Zeti należący do grupy Deadly Six.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Zor był członkiem grupy Deadly Six, która zamieszkiwała Lost Hex. W pewnym momencie Doktor Eggman zniewolił ich za pomocą starożytnego reliktu, ale wkrótce potem Zeti zostali uwolnieni przez Sonica i przejęli kontrolę nad Badnikami. Próbowali następnie zniszczyć zarówno Eggmana, jak i niebieskiego jeża, ale ostatecznie zostali powstrzymani.

The Last Minute Edytuj

IDW 21 Zor i Zavok

Zor informuje Zavoka o poczynaniach Eggmana

W Sonic the Hedgehog #21 Zor i Zavok przebywali w Zeti Castle w Lava Mountain Zone na Lost Hex. Zor poinformował wtedy Zavoka o odczytach z Eggnetu, które oszalały, co wskazywało na wysoką aktywność Doktora Eggmana na planecie. Niedługo potem zjawił się Doktor Starline, który przedstawił się jako asystent Eggmana z ofertą współpracy. Zeti zgodzili się, gdy usłyszeli że będą mieli dostęp do niewyobrażalnej potęgi, która umożliwi im zniszczenie Sonica. Gdy Starline odszedł, Zor i Zavok wyszydzili go, wiedząc że popełnił błąd przychodząc do nich po pomoc. Postanowili jednak na tym błędzie skorzystać. W Sonic the Hedgehog #22 Zor dołączył do grupy Deadly Six, która zebrała się na Lost Hex. Zavok oznajmił im wtedy, że przyjmą ofertę Starline'a, po to aby później go ukarać, niszcząc Sonica, Eggmana, oraz ich świat. W Sonic the Hedgehog #24 Zor i pozostali członkowie grupy Deadly Six zostali przywołani na pokład Faceshipu przez Doktora Starline'a.

All or Nothing Edytuj

IDW 25 Zor

Zor prowadzący Zomboty w Orchardville

W Sonic the Hedgehog #25 Zor i Deadly Six zostali przywołani na pokład Faceshipu przez Doktora Starline'a. Zaraz po tym Doktor Eggman wysłał przeciwko Zeti Metal Sonica, ale zdołali nad nim zapanować, oraz odebrać Starline'owi Cacophonus Conch. Mimo że Eggman, Metal Sonic i Starline uciekli im przez portal, to pozostawili jednak Faceship i Szmaragdy Chaosu. Zor wziął dla siebie jeden ze szmaragdów, aby wzmocnić się i móc kontrolować tysiące Zombotów. Następnie wyruszył do Orchardville, gdzie prowadził Zomboty swoją poetycką mową do infekowania nielicznych ocalałych. W Sonic the Hedgehog #26 Zor przemierzał Orchardville, gdy został złapany przez Silvera, który domagał się Szmaragdu Chaosu. Zor dowiedział się, że przez Deadly Six przyszłość została zniszczona i ucieszony taką wizją, wyrwał się z uchwytu Silvera i posłał na niego swoje klony.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Zor jest pesymistyczny i złośliwy, a także brakuje mu empatii wobec kogokolwiek.

Wygląd Edytuj

Zor jest niski i garbi się. Posiada głównie czarno-białe ciało. Biel dominuje na twarzy, oraz w większej części tułowia, na ramionach i dłoniach. Czerń pojawia się na nogach Zora. Zeti posiada fioletowe włosy, zasłaniające mu część twarzy, spośród których wyrastają dwa czarno-niebieskie rogi. Na twarzy Zora znajdują się piegi, niebieskie oczy z żółtymi twardówkami, oraz fioletowe usta. Zeti posiada niebieskie paznokcie na dłoniach i niebieskie pazury na nogach.

Moce i umiejętności Edytuj

Zor potrafi kontrolować maszyny za pomocą swojego umysłu, używając do tego elektromagnetyzmu. Posiada także mechaniczną sowę, która służy mu za pojazd latający.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj