Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Zooey – postać, która występuje w serialu Sonic Boom. Jest antropomorficzną lisicą, która mieszka w Bygone Island i jest obiektem westchnień Tailsa.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Zooey jest delikatną, cierpliwą bardzo troskliwą osobą a także optymistyczną optymistyczną. Jest bardzo wdzięczna Tailsowi za to, że ją uratował z rąk Giantbota. Wiadomo też, że nie przepada za czerwonym mięsem i że jest ekologiczna.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Zooey jest humanoidalną i szczupłą lisicą średniego wzrostu. Ma żółtą sierść z białym pyskiem i uszami, mały czarny nos, średnio-duże trójkątne uszy i niebieskie oczy tylko z jedną rzęsą. Ma również długi, puszysty ogon z białą końcówką, długie włosy, które nosi w czerwonej opasce z zamkiem na każdym boku głowy, kępką włosów na czole i białe końcówki stóp. Jako strój nosi bordową osłonową sukienkę z białym przyciskiem w pobliżu jej lewego ramienia, szkarłatne bransoletki i purpurowe kapcie.

Relacje z postaciami[edytuj | edytuj kod]

Miles "Tails" Prower[edytuj | edytuj kod]

Zooey wiedziała o Tailsie przez jakiś czas, ale na pozór nie była świadoma, że młody lis strasznie się w niej zakochuje. Gdy poznała Tailsa, ona dała mu przyjazne powitanie. Gdy Tails próbował zbliżyć się do niej ze swymi uczuciami, wszystko szło nie tak przez przyjaciuł którzy dawali mu rady takie które tylko im się by przydały. Dopiero gdy Tails uratował ją od Giant Robota, Zooey w ramach wdzięczności pocałowała go (w tym Tailsowi pomógł sam Eggman).

Sojusznicy[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]