FANDOM

Cudzy1 Change forms with a Green Wisp for the air-soaring Hover form! Cudzy2
Miles "Tails" Prower, Sonic Colors

Zielony Lot (グリーン・ホバー Gurīn hobā?), znany również jako Hover form – transformacja pojawiająca się w grach z serii Sonic the Hedgehog. Jest to moc koloru pochodząca z Zielonego Wispa

Opis Edytuj

Starlight Carnival Act 6 06

Green Hover podczas lotu

Zielony Lot ma postać zielonego pojazdu latającego. W przypadku Sonica jego całe ciało transformuje się w powiększoną wersję jego własnej głowy, z żółtymi oczami bez źrenic, oraz uproszczonymi, szpiczastymi uszami. Trzy kolce z tyłu jego głowy uzyskują złote obręcze. Aby osiągnąć tę formę, potrzebny jest Zielony Wisp, który użyczy swojej energii Hyper-go-on na krótki czas.

Zielony Lot potrafi swobodnie latać w powietrzu, ale dość powoli. Może wykonywać umiejętność Ring Dash, która umożliwia szybkie podróżowanie po trasach z pierścieni.

Rozgrywka Edytuj

Ring Dash SLW

Green Hover podczas wykonywania Ring Dash

Aby dokonać transformacji w Zielony Lot należy pozyskać Zielonego Wispa. Po wybraniu Wispa, gracz transformuje się w zieloną, latającą głowę. Domyślnie Zielony Lot opada na ziemię, ale gracz może unosić się powoli do góry trzymając przycisk skoku. W trakcie lotu gracz nie może zginąć, ale nadal może stracić pierścienie przy zetknięciu z atakiem wroga lub niebezpieczną przeszkodą. Poza samym lataniem, Zielony Lot potrafi wykonywać umiejętność Ring Dash. Wówczas porusza się bardzo szybko wzdłuż ułożonych tras z pierścieni. Jego lot jest automatyczny, a belka Wispów nie wyczerpuje się wtedy. Zielony Lot potrafi także swoim dotknięciem niszczyć większość przeciwników. Jeśli gracz znajduje się w miejscu nieprzystosowanym dla Green Hover, to Zielony Wisp zaśnie i nie będzie można dokonać transformacji. Zielony Lot kończy się, kiedy belka Wispów zostanie wyzerowana. Gracz może wydłużyć czas trwania Zielony Lot poprzez zbieranie kolejnych Zielonych Wispów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic Colors
Sonic Lost World