Cudzy1 Change forms with a Green Wisp for the air-soaring Hover form! Cudzy2
Miles "Tails" Prower, Sonic Colors

Zielony Lot (グリーン・ホバー Gurīn hobā?), znany również jako Hover form – transformacja pojawiająca się w grach z serii Sonic the Hedgehog. Jest to moc koloru pochodząca z Zielonego Wispa

Opis Edytuj

Starlight Carnival Act 6 06

Green Hover podczas lotu

Zielony Lot ma postać zielonego pojazdu latającego. W przypadku Sonica jego całe ciało transformuje się w powiększoną wersję jego własnej głowy, z żółtymi oczami bez źrenic, oraz uproszczonymi, szpiczastymi uszami. Trzy kolce z tyłu jego głowy uzyskują złote obręcze. Aby osiągnąć tę formę, potrzebny jest Zielony Wisp, który użyczy swojej energii Hyper-go-on na krótki czas.

Zielony Lot potrafi swobodnie latać w powietrzu, ale dość powoli. Może wykonywać umiejętność Ring Dash, która umożliwia szybkie podróżowanie po trasach z pierścieni.

Rozgrywka Edytuj

Ring Dash SLW

Green Hover podczas wykonywania Ring Dash

Aby dokonać transformacji w Zielony Lot należy pozyskać Zielonego Wispa. Po wybraniu Wispa, gracz transformuje się w zieloną, latającą głowę. Domyślnie Zielony Lot opada na ziemię, ale gracz może unosić się powoli do góry trzymając przycisk skoku. W trakcie lotu gracz nie może zginąć, ale nadal może stracić pierścienie przy zetknięciu z atakiem wroga lub niebezpieczną przeszkodą. Poza samym lataniem, Zielony Lot potrafi wykonywać umiejętność Ring Dash. Wówczas porusza się bardzo szybko wzdłuż ułożonych tras z pierścieni. Jego lot jest automatyczny, a belka Wispów nie wyczerpuje się wtedy. Zielony Lot potrafi także swoim dotknięciem niszczyć większość przeciwników. Jeśli gracz znajduje się w miejscu nieprzystosowanym dla Green Hover, to Zielony Wisp zaśnie i nie będzie można dokonać transformacji. Zielony Lot kończy się, kiedy belka Wispów zostanie wyzerowana. Gracz może wydłużyć czas trwania Zielony Lot poprzez zbieranie kolejnych Zielonych Wispów.