Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Zeti Zapper – przedmiot pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Opis[]

Zeti Zapper przypominają nieco odznakę. Składają się z niebieskiego okręgu z przeszklonym środkiem, na którym znajduje się logo Tailsa - dwa ogony. Posiadają także trzy kleszcze przyczepiające się do ciała ofiary. Zeti Zapper obraca moce elektromagnetyczne Zeti przeciwko nim i czyni ich nieszkodliwymi. Umieszczaniu Zeti Zappera towarzyszy również porażenie jego ofiary energią elektryczną. Urządzenia posiadają także wbudowane zabezpieczenia przed ręcznym ściągnięciem - odczepiają się tylko gdy Zeti znajdują się w miejscu, z którego nie mogą nikomu zagrażać.

Historia[]

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #42 Tails wytłumaczył, że stworzył Zeti Zapper dzięki inżynierii wstecznej, przeprowadzonej na urządzeniu ze Szmaragdem Chaosu, które miał na sobie Zavok. Planował wykorzystać gadżety w celu pochwycenia Deadly Six i przetransportowania ich z powrotem na Lost Hex używając Zeti Launchera. W Sonic the Hedgehog #43 Tails dotarł do Restoration HQ i razem z Soniciem użył Zeti Zapperów przeciwko Deadly Six.

Advertisement