Zeti Castle – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to zamek należący do grupy Deadly Six.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Zeti Castle to ogromna, żelazna forteca położona w Lava Mountain Zone, jednym z regionów Lost Hex. Zamek otoczony jest wysokim murem z drutem kolczastym i wieżami strażniczymi. W centrum znajduje się główna wieża z anteną satelitarną. Wewnątrz baza wyposażona jest w system komputerowy z dostępem do Eggnetu.

Historia[edytuj | edytuj kod]

The Last Minute[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #21 Zavok i Zor przebywali w Zeti Castle, omawiając ostatnie działania Doktora Eggmana. Niedługo potem zjawił się Doktor Starline, który przedstawił się jako asystent Eggmana z ofertą współpracy. Zavok zgodził się, gdy usłyszał że będą mogli poprawić relacje z Eggmanem, a także będą mieli dostęp do niewyobrażalnej potęgi, która umożliwi im zniszczenie Sonica. Zavok poprosił o nieco czasu na zebranie Deadly Six. Gdy Starline odszedł, Zavok i Zor wyszydzili go, wiedząc że popełnił błąd przychodząc do nich po pomoc. Postanowili jednak na tym błędzie skorzystać.