Yellow Desert Zone – drugi poziom w grze Sonic Blast. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis[]

Yellow Desert Zone to typowo pustynny poziom. Pierwszy akt rozgrywa się głównie na zewnątrz. Z pustyni wyrastają palmy, których szczyty działają jak platformy. W akcie tym pojawiają się również dwie tuby, prowadzące do ukrytego pomieszczenia z wielkim pierścieniem i dwoma zbiornikami z ropą, w której można utonąć. Drugi akt natomiast położony jest wewnątrz labiryntu, który tworzy pustynna świątynia. Pojawiają się tu liczne latające w powietrzu platformy. Ze ścian wytryskują wodospady piasku, które tworzą piaskowe rzeki popychające gracza do przodu. Niektóre sufity i ściany pokrywają kolce. Poszczególne kolce odpadają z sufitu i mogą trafić gracza. Przed końcem poziomu pojawiają się jamy w skalnej ścianie. Transportują one gracza, przerzucając go do jednej z sąsiednich jam. W sekcji tej znajduje się kolejny wielki pierścień, a także przejście do mety.

Boss[]

Osobny artykuł: Boss poziomu Yellow Desert Zone

Bossem poziomu jest Eggman sterujący humanoidalnym robotem wyposażonym w czerwony kostur. Robot ten porusza się na latającej chmurze. Na początku walki boss pojawia się po prawej stronie pola walki. Wypatruje najpierw gracza. Po chwili odsuwa się i schyla. Następnie leci do przodu, strzelając w ziemię ze swojej czerwonej laski. Gracz musi uderzać go w głowę. Pozostałe segmenty bossa są niewrażliwe i będą obijały ataki.

Badniki[]

Nazwa Sprite
Batbot
Batbot Blast sprite.png
Nienazwany
YDZ Badnik.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Yellow Desert Zone

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]

[?
]