FANDOM

X-Zone (X-ゾーン X-zōn?) – finałowy poziom w grze Sonic Advance dla: Tailsa, Knucklesa i Amy. Dla Sonica jest to ostatni poziom, jeśli gracz nie zebrał żadnych Szmaragdów Chaosu w trakcie rozgrywki. Jeśli Szmaragdy zostały zebrane, to w przypadku grania Soniciem, następnym poziomem będzie The Moon Zone.

Opis Edytuj

X-Zone jest poziomem rozgrywającym się na zewnątrz stacji kosmicznej Doktora Eggmana. Poziom jest krótki i składa się z trzech walk z bossami. Pierwszym bossem jest Egg Mobile-H, czyli odwzorowanie walki z pierwszym bossem z gry Sonic the Hedgehog. Kolejny boss, Egg Mobile-D jest odwzorowaniem walki z pierwszym bossem z Sonic the Hedgehog 2. Na końcu poziomu znajduje się walka z finałowym bossem - EGG X. Po pokonaniu bossa, X-Zone zacznie wybuchać, a postać zacznie z niego uciekać.

Poziom posiada tylko jeden punkt kontrolny, ustawiony tuż przed walką z finałowym bossem. Unikalne dla X-Zone są metalowe płytki, które zapadają się w przepaść krótko po tym jak gracz na nich stanie. Tworzą one mosty i platformy, pozwalające dostać się do kolejnych sekcji poziomu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
X-Zone

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria