FANDOM

Cudzy1 Po zniszczeniu różnych celów zyskasz więcej punktów. Driftuj podczas niszczenia celów by zyskać bonusy punktowe. Cudzy2
Opis, Team Sonic Racing
Destruction

Opis Wyzwania Niszczycieli

Wyzwanie Niszczycieli – wydarzenie pojawiające się w grze Team Sonic Racing.

Opis Edytuj

Destruction Punktacja

Punktacja w Wyzwaniu Niszczycieli

Wyzwanie Niszczycieli wydarzenie pojawiające się tylko w trybie Drużynowej Przygody. Gracz może wziąć w nim udział sam, lub w towarzystwie dwóch towarzyszy z drużyny sterowanych przez prawdziwych graczy. Wyzwanie polega na niszczeniu rozmieszczonych na trasie tarcz, aby zdobywać punkty. Tarcze pojawiają się w trzech kolorach i rozmiarach. Największe i najczęściej spotykane są tarcze czerwone, które przyznają 50 punktów za zniszczenie. 75 punktów można otrzymać za zniszczenie nieco mniejszych niebieskich tarcz. Najmniejsze są zielone tarcze, które czasami mogą się przemieszczać, a za ich zniszczenie można otrzymać 100 punktów. Gracz może niszczyć tarcze przejeżdżając przez nie, albo strzelając do nich Pomarańczową Rakietą. Gracz zawsze otrzymuje w tym wyzwaniu trzy Pomarańczowe Rakiety z jednego Item Boxa. Za niszczenie celów Pomarańczową Rakietą lub podczas driftowania przysługują bonusowe punkty, oraz ich mnożnik. Mnożnik punktów zwiększa się co 0.1 za każdym razem kiedy gracz przejedzie po czerwonej stronie słupka. Po tym jak mnożnik osiągnie wartość 1.5, nie będzie już wzrastać, a kolejne przejeżdżanie przez czerwoną stronę słupków utrzyma go na tym samym poziomie. Jeśli mnożnik się skończy, zostanie zresetowany. U góry ekranu pojawia się pasek pokazujący limit czasowy. Stopniowo wyczerpuje się i gdy dojdzie do zera, graczowi skończy się czas i wyzwanie dobiegnie końca. W Wyzwaniu Niszczycieli pojawiają się także cztery medale - brązowy, srebrny, złoty i platynowy, które funkcjonują jak kamienie milowe. Ilekroć gracz zdobędzie wymaganą ilość punktów, będzie miał zapewniony dany medal po zakończeniu wyzwania. Kiedy gracz dojdzie do platynowego medalu, wyzwanie automatycznie zakończy się sukcesem.

Drużynowa Przygoda Edytuj

Wystąpienia Wyzwania Niszczycieli w trybie Drużynowej Przygody.

Rozdział III: Zgadnijcie, kto wrócił! Edytuj

Etap Trasa
Etap 3-7 Whale Lagoon

Rozdział V: Wyścig trwa nadal Edytuj

Etap Trasa
Etap 5-10 Sky Road

Rozdział VI: Uprowadzenie Edytuj

Etap Trasa
Etap 6-11 Frozen Junkyard

Rozdział VII: Ostateczne starcie Edytuj

Etap Trasa
Etap 7-11 Turbine Loop