FANDOM

Wu (ウー Ū?) – postać pojawiająca się w filmie Sonic: Night of the Werehog. Su jest duchem-fotografem. Rywalizuje z Su o względy Lah. Wu i Su fotografują przerażone osoby odwiedzające nawiedzony dom, aby następnie przekazać zdjęcia Lah. Duch, który wykona lepsze zdjęcie, otrzyma pocałunek od Lah.

Historia Edytuj

Wu i Su od dawna rywalizowali ze sobą o to, kto zdobędzie względy Lah. Pewnej nocy Wu zrobił lepsze zdjęcie niż Su i został ucałowany przez Lah. Zaczął się cieszyć ze swojego zwycięstwa. Jednak Su bardzo szybko wykonał jeszcze lepsze zdjęcie, fotografując Chipa, za co dostał dwa całusy. Wu nie dał za wygraną i zaczął bardzo intensywną rywalizację z Su o to, kto lepiej sfotografuje Chipa. Lah zauważyła jednak, że na niektórych zdjęciach znalazł się Sonic, który wcale nie był przestraszony. Lah obraziła się, więc Wu i Su postanowili wystraszyć jeża. Założyli na siebie rycerskie zbroje i w jednym z korytarzy próbowali zajść Sonica i Chipa. Niebieski jeż transformował się jednak w Jeżołaka, pod wpływem pełni Księżyca. Wu stracił swoją zbroję i przypadkowo zrobił zdjęcie. Su zabrał go, uciekając przed Jeżołakiem. Lah zaczęła się śmiać z dostarczonych zdjęć, ponieważ Wu i Su sfotografowali swoje przerażone twarze podczas spotkania z Jeżołakiem. W tej sytuacji Wu i Su połączyli się w jednego, silnego ducha - Bakera. Mieli nad Soniciem sporą przewagę, choć początkowo pozbawił ich apartu. Jeż nie mógł ich znaleźć, ponieważ byli niewidzialni. Kiedy powalili Jeżołaka, zamierzali podnieść swój aparat. Wu i Su zaczęli się jednak o niego kłócić, przerywając transformację. Sonic ryknął na nich, a następnie złapał i zaczął nimi kręcić dookoła pomieszczenia, dewastując klatki schodowe. W końcu podrzucił duchy do góry i uderzył je pięścią. Wu i Su polecieli w stronę Księżyca. Następnego ranka patrzyli przez okno posiadłości, jak Lah zakochuje się w Sonicu i robi sobie z nim zdjęcie. Lah przybrała postać Chipa, którego związała i zostawiła w posiadłości. Wu i Su byli mocno zrezygnowani i zawiedzeni tym, że Lah znalazła sobie kogoś innego.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Wu wygląda jak typowy duch. Posiada półprzezroczystą, białą skórę. Jest chudy. Ma czarne brwi i złote oczy. Wu nosi czerwony szalik i posiada zawieszony na szyi aparat.

Moce i umiejętności Edytuj

Wu może latać. Jako duch jest niematerialny. Może stawać się niewidzialny. Umie także zmieniać kształt, zmieniając się np. w obraz na ścianie, albo kamuflując się z sufitem. Wu nosi aparat, który pozwala mu robić zdjęcia. Wraz z Su może się połączyć w silniejszego ducha - Bakera.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

SU trophy 19

Wu i Su na ikonie osiągnięcia I Ain't Afraid of No Ghost

  • Wu i Su pojawili się w Sonic Unleashed misjach w Spagonii i Adabat: Tower Terror i Fright Fight, a także na ikonach osiągnięcia związanych z tą misją.