FANDOM

Winterburg – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to miasto na świecie Sonica.

Opis Edytuj

Winterburg to wielkie miasto z licznymi zabudowaniami położone w zimnym klimacie.

Historia Edytuj

All or Nothing Edytuj

IDW 28 Babylon Rogues vs Zik

Babylon Rogues w Winterburgu

W Sonic the Hedgehog #25 Mistrz Zik przybył do Winterburga, gdzie przejął kontrolę nad armią Zombotów. W Sonic the Hedgehog #26 Zik organizował swoje Zomboty w grupy, kiedy przeszkodziło mu pojawienie się Babylon Rogues. Zik zdołał odebrać im ich deski i użyć ich przeciwko nim. Jednakże został ostatecznie strącony z deski przez Jeta, ale udało mu się uwięzić Wave i Storma w tłumie Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Wave i Storm odpierali otaczające ich Zomboty, podczas gdy Jet ścigał Zika. Udało mu się strącić starego mistrza, którego Storm uderzył w twarz, posyłając w tłum Zombotów. Wave z kolei odzyskała Szmaragd Chaosu od Zika. Jet, którego deska jako jedyna była działająca, postanowił jednak zostać ze swoimi towarzyszami. Po tym jak podpiął Szmaragd Chaosu do swojej deski i przerzucił ją przez portal, został z Wave i Stormem aby pomagać w walce z Zombotami.