FANDOM

Windy Hill – jeden z trzech normalnych poziomów w Sonic Runners. Jest najlepiej przystosowany dla postaci szybkości.

Opis Edytuj

Windy Hill jest poziomem wypełnionym przez zielone wzgórza. W tle można ujrzeć większe góry, a także duży wodospad. Wraz z postępem, w Windy Hill będą zmieniać się pory dnia. Jest to pierwszy poziom, przez jaki będzie biec gracz. Zaleca się grać na nim postaciami szybkości, takimi jak np. Sonic. Przeciwnicy jakich można tutaj spotkać to: Motobug, Caterkiller, oraz Spinner. Oprócz normalnej wersji, pojawiły się także dwie specjalne odmian tego poziomu.

W trakcie wydarzenia Windy Hill in Spring Event pojawiła się specjalna wersja tego poziomu, o nazwie Windy Hill in Spring. Kolorystyka zmieniła się z zielonej na różową. Zamiast pierścieni można tu było zbierać jajka wielkanocne (50 punktów), oraz koszyki wielkanocne (500 punktów).

W trakcie wydarzenia Happy Birthday Sonic! wprowadzono Birthday at Windy Hill, ozdobione urodzinowymi ozdobami: wstążkami, prezentami, balonami, a także konfetti. Na poziomie można było zbierać kawałki ciasta (50 punktów), a także ciasta urodzinowe (500 punktów).

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Beyond The Speed Of
Spring Emotions

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

[?
]
Galeria

Zrzuty ekranu Edytuj

Windy Hill Edytuj

[?
]
Galeria

Windy Hill in Spring Edytuj

Birthday at Windy Hill Edytuj