FANDOM

Wikingowie – grupa antropomorficznych niedźwiedzi polarnych z Wymiaru Sol. Pojawiają się w grze Sonic Rush Adventure. Wojownicy należący do Wikingów noszą czarno-czerwone rogate hełmy, skórzane pasy z symbolem czerwonego słońca, karwasze i buty. Ich tarcze są niebieskie i posiadają wymalowany symbol czerwonego słońca z białym środkiem. W walce posługują się mieczami jednoręcznymi.

Historia Edytuj

Wikingowie od dawna zamieszkiwali mroźny obszar Blizzard Peaks, na północy świata Blaze. W trakcie wydarzeń z Sonic Rush Adventure, Wikingowie zostali zaatakowani przez Kapitana Whiskera i jego piratów. Opuścili swoje domy, aby stanąć do walki z najeźdźcami, ale przegrali, ponieważ piraci zamrozili ich. Jakiś czas później na wyspie zjawili się Sonic, Tails, Blaze i Marine, którzy zauważyli nieobecność Wikingów. Wkrótce znaleźli ich zamrożonych w wielkiej bryle lodu. Kapitan Whisker wysłał do walki z bohaterami robota Ghost Whale, ale maszyna została pokonana, a piraci uciekli. Następnie Blaze rozmroziła Wikingów, którzy podziękowali za pomoc. Jeden z nich, Norman, zdradził, że piraci urządzili sobie kryjówkę gdzieś w starożytnych ruinach daleko na wschodzie.