FANDOM

Wide Power Attack – atak wykorzystywany przez drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Posługują się nim postacie specjalizujące się w mocy.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Wide Power Attack polega na wykonaniu przez silną postać (Knuckles, E-123 Omega, Big, Vector) obszarowego ataku, zadającego obrażenia pobliskim przeciwnikom w konkretnej odległości. Wide Power Attack następuje kolejno po wykonaniu: Forward Power Attack, Remote Power Attack. Po wykonaniu Remote Power Attacku, gracz musi ponownie przycisk ataku, aby wykonać Wide Power Attack. Każda silna postać może korzystać z tego ataku po osiągnięciu przynajmniej pierwszego poziomu. Każdy kolejny poziom, maksymalnie do trzeciego, zmienia i ulepsza działanie Wide Power Attacku.

Rodzaje Edytuj

Każda z drużyn korzysta z innego rodzaju Wide Power Attacku, posiadając dodatkowo trzy jego odmiany na każdym z poziomów.

  • Team Sonic – w Team Sonic, atak wykonuje Knuckles, uderzając w ziemię i tworząc wstrząs. Atak ten nazywa się Volcanic Dunk.
  • Team Dark – w Team Dark, atak wykonuje E-123 Omega, strzelając dookoła z różnorodnych broni w jego ramionach. Atak ten nazywa się Omega Arm.
  • Team Rose – w Team Rose, atak wykonuje Big, obracając dookoła różnymi przynętami na swojej wędce. Atak ten nazywa się Big Fishing.
  • Team Chaotix –w Team Chaotix, atak wykonuje Vector, plując dookoła różnymi substancjami ze swojej paszczy. Atak ten nazywa się Vector Breath.