Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

White Space – międzywymiarowa domena Time Eatera, która podtrzymuje cały wszechświat. Time Eater może tutaj przenosić porwane przez siebie miejsca i postacie. Jest to również główne miejsce akcji gry Sonic Generations, skąd gracz może przechodzić do kolejnych poziomów, misji i bossów.

Sonic i jego przyjaciele zostają tutaj przeniesieni przez Time Eatera, sterowanego przez Doktora Eggmana. Niebieski jeż spotyka się tam ze swoim odpowiednikiem z przeszłości i wspólnie przywracają kolory swoim przyjaciołom i miejscom które zostały tu przeniesione. Pod koniec gry wszyscy wracają do normalności, natomiast Time Eater zostaje zniszczony. Doktor Eggman i jego odpowiednik z przeszłości zostają uwięzieni w White Space i nie wiadomo jak udało im się stamtąd wydostać.

Opis[]

Wygląd[]

White Space, jak sama jego nazwa wskazuje, to całkowicie białe pustkowie. Nie istnieje tutaj czas. Wszelkie przeniesione tutaj miejsca tracą swoje kolory. Natomiast postacie również tracą kolory, oraz zostają unieruchomione i przypominają statuy. Sonic był w stanie przywrócić kolory miejscom i postaciom które ratował, po przechodzeniu poziomów. White Space podzielony jest na 3 ery, a każda jest przedzielona bramą, która prowadzi do walki z bossem danej ery. W White Space znalazły się również potężne Szmaragdy Chaosu, które pomimo utracenia barw nie straciły swojej mocy.

Lokacje[]

Green Hill w White Space

White Space podzielone jest na trzy ery, każda kończy się walką z bossem. Aby dostać się do bossa gracz musi ukończyć poprzednie poziomy. Dodatkowo w każdej erze znajduje się również rywal, który po pokonaniu oddaje Szmaragd Chaosu. W pobliżu poziomów znajdują się bramy prowadzące do misji.

Era Klasyczna[]

Poziomy[]
Bossowie i rywale[]

Era Dreamcasta[]

Poziomy[]
Bossowie i rywale[]

Era Nowoczensa[]

Poziomy[]
Bossowie i rywale[]

Inne lokacje[]

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
White Space Medley

Galeria[]

Konsole/PC[]

[?
]
Galeria

Nintendo 3DS[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Przed wejściem do poziomu Speed Highway znajdują się znaki drogowe z imionami różnych postaci.
  • W wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS nie funkcjonuje jako hub-world który gracz może zwiedzać, ale jako typowy Level Select.
Advertisement