FANDOM

Warp of Confusion – lokacja pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to dziwaczny wymiar znajdujący się poza planetą Mobius.

Opis Edytuj

Trail of the Missing Tails 154

Wejście do Warp of Confusion

Warp of Confusion jest nietypowym wymiarem, znacznie różniącym się od planety Mobius. Wejście od niego znajduje się w tunelu międzywymiarowym, do którego można się dostać przez kosz na śmieci. Przez tunel można dostać się do Warp of Confusion. Wejście przypomina nieco ludzki przełyk, z tym że po drugiej stronie znajduje się zębata paszcza, która zamyka się przed każdym kto spróbuje wejść do środka, jednak może być zniszczona. Wewnątrz Warp of Confusion znajduje się przestrzeń ze zmieniającym się, abstrakcyjnym tłem - równie surrealistyczne są także struktury znajdujące się w wymiarze, będące kompozycją różnych budowli i mas terenu. Wymiar ten zamieszkują głównie ryby, które latają swobodnie po całej dostępnej przestrzeni.

Historia Edytuj

Trail of the Missing Tails 234

Sonic i Tails uciekający przed zmutowanymi rybami z Warp of Confusion

Pięć lat przed wydarzeniami z serialu, Doktor Ivo Robotnik wygnał swojego szalonego kuzyna, Doktora Warpnika, do Warp of Confusion. Z czasem Warpnik wybudował w Warp of Confusion swoją maszynę, która potrafiła zmieniać znajdujące się tu obiekty w gigantyczne potwory. W odcinku Trail of the Missing Tails Warpnik obserwował Sonica i Tailsa z Warp of Confusion, planując zwabić Robotnika. W tym celu naprowadził do siebie Tailsa, za którym podążył Sonic. Robotnik również udał się za jeżem do Warp of Confusion. Gdy Warpnik i Robotnik się spotkali, doszło między nimi do bójki, która została na krótko przerwana, gdyż obaj nie chcieli aby Sonic i Tails im uciekli. Warpnik uruchomił wtedy swoją maszynę, która zaczęła zmieniać okoliczne przedmioty i ryby w potwory. Robotnik i Warpnik zaczęli się jednak ze sobą kłócić o kontrolę nad maszyną, przez co ta została przeciążona i trafiła Scratcha, Groundera i Coconutsa, którzy stali się gigantycznymi monstrami. Gdy roboty próbowały zmiażdżyć Robotnika, zniszczyły maszynę Warpnika. Gdy naukowcy próbowali ją ugasić, Sonic i Tails wykonali Triple Spin, wydostając się z Warp of Confusion i doszczętnie niszcząc maszynę Warpnika. Z kolei tunel międzywymiarowy prowadzący do Warp of Confusion uległ zniszczeniu, przez co Warpnik i Robotnik utknęli ze sobą, walcząc na ryby ku uciesze Scratcha, Groundera i Coconutsa.

Ciekawostki Edytuj

  • Warp of Confusion był wzorowany na specjalnym poziomie z pierwszego Sonic the Hedgehog - świadczy o tym obecność ryb, które na specjalnym poziomie pojawiały się w tle. Co więcej we wczesnych, angielskojęzycznych materiałach do gry specjalne poziomy określane były właśnie jako "Warps of Confusion".