FANDOM

Warp Field Driver (マスタードライブ Masutā Doraibu?, dosł. "Master Drive") – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to napęd Niebieskiego Tajfunu.

Opis Edytuj

Sonic X ep 57 010

Niebieski Tajfun wkraczający w pole teleportacji

Warp Field Driver zajmuje większość Niebieskiego Tajfunu. Jego główną część stanowi pomarańczowy szpikulec. Podczas aktywacji napęd tworzy "pierścień teleportacji", który zostaje wystrzelony i zwiększa się do rozmiarów całego statku. Podczas przekraczania pierścienia Niebieski Tajfun zaczyna pokrywać wielobarwna aura. Statek wkracza w strefę teleportacji, w której porusza się z prędkością większą od światła. W ten sposób w krótkim okresie czasu może przemierzać ogromne dystanse w galaktyce. Podczas opuszczania pola teleportacji Niebieski Tajfun pojawia się normalnie w przestrzeni kosmicznej, lub wychodzi z innego pierścienia. Warp Field Driver zasilany jest przez Główny Szmaragd.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Sonic X ep 57 011

Niebieski Tajfun wychodzący z pola teleportacji

W odcinku Walka w lodowym pałacu załoga Niebieskiego Tajfunu wykorzystała Warp Field Driver do teleportacji nad Planetę Breezy. W odcinku Shadow powrócił? Warp Field Driver przeniósł statek na Planetę Obidon. W odcinku Statek zagłady załoga Niebieskiego Tajfunu wystrzeliła pierścień z Warp Field Driver w Scarship. Następnie wepchnęli wrogi statek w pole teleportacji strzałem z Działa Naddźwiękowego. Scarship został przeniesiony w inny zakątek galaktyki i eksplodował z dala od Niebieskiego Tajfunu.