FANDOM

Volcanic Vault – pierwszy poziom w grze SegaSonic the Hedgehog. Następuje on po sekwencji otwierającej grę, zaś po przejściu gracz kontynuuje rozgrywkę w Icy Isle.

Opis Edytuj

Volcanic Vault jest poziomem rozgrywającym się w wulkanicznym obszarze Wyspy Eggmana. Bohaterowie trafiają tutaj po ucieczce z celi, sprzed której wielki strumień wody wyrzuca ich wysoko w powietrze.

Volcanic Vault składa się z trzech sekcji. W pierwszej, po wylądowaniu na skalistej platformie, Eggman aktywuje pierwszą pułapkę. Gracz musi biec w dół zbocza, aby uciec przed toczącymi się zanim coraz szybciej rozżarzonymi kulami. Po drodze, gracz może zbierać pierścienie. Sekcja kończy się wpadnięciem w dół. Znajduje się tam huśtawka bujana, na którą spada jedna z kul. Powoduje to wybicie postaci wysoko w górę, aż do następnej sekcji.

Druga sekcja rozgrywa się na płaskiej powierzchni. Głównym elementem są tutaj bramy, które gracz musi podnieść biegnąc po bieżni przed nimi. Na gracza czyha podążająca za nim ściana ognia oraz doły, z których wyrzucana jest lawa w postaci gejzerów. Gracz musi nad nimi przeskakiwać. Sekcja kończy się drewnianym mostem. W trakcie przechodzenia, jedna ze stron odczepia się i most zaczyna zwisać. Gracz musi wspiąć się po nim jak po drabinie.

Trzecia sekcja rozgrywa się na skalistym podłożu. Gracz musi omijać wybijające się spod skał gejzery, a także uważać na powoli zapadające się podłoże. W ścianach ukryte są pierścienie, które mogą być wybite Spin Jumpem. Ich położenie sygnalizowane jest złotymi gwiazdkami. Sekcja oraz cały poziom kończą się wyjściem z wulkanu i naliczeniem punktów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Quick! Escape!

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj