FANDOM

Cudzy1 Am I alone? I am not alone... My friends, my brothers, I want to be whole... Cudzy2
Void, Sonic Shuffle

Void (ヴォイド Voido?) – postać pojawiająca się w grze Sonic Shuffle. Jest negatywną częścią Illuminy, reprezentującą dobre sny. Void odczuwał wielką samotność i chciał zdobyć Precioustone, aby znowu stać się całością. Jednakże swoim dotykiem doprowadził do rozpadu artefaktu na kilka fragmentów. Wszędzie tam gdzie się udał, wzbudzał u innych strach, oraz siał swoje mroczne zepsucie które zagroziło egzystencji Maginaryworld.

Historia Edytuj

Void powstał kiedy Illumina straciła wiarę w siebie i swój sen, co doprowadziło do jej wewnętrznego rozpadu na dwie istoty: Luminę Flowlight reprezentującą pozytywne aspekty snów, oraz Voida reprezentującego ich negatywne strony. Void uważał że znowu mógłby stać się całością, jeśli zdobyłby Precioustone. Kiedy dotarł do Świątyni Światła dotknął artefaktu, ale tym samym doprowadził do jego rozpadu na fragmenty.

Lumina i Void

Void i Lumina łączą się z powrotem w Illuminę

Void przemierzał dalsze światy Maginaryworld, siejąc w nich mroczne zepsucie. W poszukiwaniach odłamków Precioustone napotkał opór ze strony Luminy, która przywołała do pomocy Sonica, Tailsa, Knucklesa i Amy. Za każdym razem kiedy Void dotykał kolejnego odłamku, ten leciał dalej, zmuszając Voida do odwrotu. Wkrótce bohaterowie zebrali wszystkie odłamki Precioustone i umieścili go z powrotem w Świątyni Światła. Wówczas Void udał się tam, aby znowu podjąć próbę zdobycia artefaktu. Void opowiedział wówczas bohaterom że znowu chciałby stać się całością, ponieważ był skazany na samotność. Kiedy uznał że nie będzie nikomu potrzebny, jego rozpacz osiągnęła apogeum. Void transformował się w wielkiego potwora, ale został pokonany przez Sonica i jego przyjaciół. Jednak Lumina nadal nie była szczęśliwa, ponieważ mimo zniknięcia Voida i ciemności, Precioustone nie zregenerował się. Sonic i jego przyjaciele doszli do wniosku, że negatywne uczucia również są potrzebne do tworzenia snów, ponieważ umacniają je. Niebieski jeż i jego przyjaciele przekonali Luminę do tego, aby zaakceptowała Voida i jego naturę. Dzięki temu Void i Lumina połączyli się, ponownie tworząc Illuminę. Illumina odesłała Sonica i jego przyjaciół z powrotem do ich świata.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Void różnił się od pozostałych złoczyńców z serii tym, że nie pragnął potęgi ani władzy, lecz chciał mieć przyjaciół. Nie znosił samotności, która zaczęła go popychać do rozpaczy i szaleństwa. Void chciał znowu stać się całością i próbował zaprzyjaźnić się z Luminą, lecz był odrzucany przez nią i wszystkich innych. Void pogrążył się w swoim smutku i kwestionował sens swojej egzystencji. Nie ukrywał również swoich uczuć i mówił o nich głośno.

Void nie chce być zły i nie jest do końca świadomy swych mocy. Zamiast celowego psucia czyichś snów, Void stara się umocnić je poprzez konfrontację ze smutkiem. Uważa że nie przynosi nieszczęścia, ani też nie widzi nic złego w swoich czynnościach. Void nie był w stanie pojąć dlaczego inni go odrzucają i uważał, że wszyscy zmówili się przeciwko niemu. Był natomiast bardzo szczęśliwy, kiedy znowu pojednał się z Luminą.

Wygląd Edytuj

Void jest istotą o humanoidalnej sylwetce. Posiada zielone włosy i ciemne niebiesko-fioletowe oczy. Jedynie jego twarz jest różowa - resztę ciała pokrywa ciemnofioletowy uniform z peleryną na której znajduje się jego trójkątny symbol. Void posiada zielono-czerwone zdobienie na klatce piersiowej, oraz buty w tych samych barwach.

Moce i umiejętności Edytuj

Void może latać i teleportować się. Kontroluje moc ciemności, która zapewnia mu wiele mocy. Void może wykorzystywać swoje mroczne moce do siana zepsucia w różnych światach. Zepsucie to drastycznie zmienia dany świat i doprowadza do niszczenia jego i tym samym całego Maginaryworld. Jego dotyk ma podobne właściwości co Perfect Precioustone. Po dotknięciu go Void doprowadził do jego rozpadu na fragmenty, którymi zawładnęła ciemność. Void nie miał jednak za dużej kontroli nad tą zdolnością.

Transformacje Edytuj

Transformacja Voida Edytuj

Void transformacja

Transformacja Voida

Osobny artykuł: Transformacja Voida

Kiedy jego smutek osiąga swój szczyt, Void zmienia się w dziwnego potwora. W tej formie zyskuje super siłę i wytrzymałość, oraz zdolność do strzelania pociskami energii.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Void pojawił się w komiksowej adaptacji gry Sonic Shuffle, gdzie odegrał niemal identyczną rolę jak w grach. Miał również cameo w 29 numerze Sonic Universe, razem z Mephilesem w Zone Jail.

Ciekawostki Edytuj

  • Void przypomina NiGHTS w kwestii swojego wyglądu, oraz przebywania w świecie snów.
  • Symbol Voida ukazany jest odwrotnie na jego pelerynie.