FANDOM

Vista View – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wioska na świecie Sonica.

Opis Edytuj

Vista View to dość współczesna wioska z licznymi, ceglanymi budynkami i restauracjami. Miasto jest otoczone murem i posiada bramę, taką jak w średniowiecznych zamkach.

Historia Edytuj

All or Nothing Edytuj

IDW 27 preview 1

Tails i Amy uciekający przed Zomomem w Vista View

W Sonic the Hedgehog #25 Zomom przybył do Vista View, gdzie przejął kontrolę nad armią Zombotów. Kazał następnie mieszkańcom, aby przynosili mu jedzenie, a gdy nie był zadowolony to oddawał ich w ręce Zombotów. W Sonic the Hedgehog #26 Tails i Amy przybyli do Vista View przez portal, aby odzyskać Szmaragd Chaosu od Zomoma. Znaleźli go w jednej z restauracji, gdzie był zajęty pożeraniem zapasów. Próbowali go przekonać, że Zavok przysłał ich po Szmaragd Chaosu i jeżeli im go odda, to nie będzie musiał przestawać jeść. Zomomowi jedzenie przynosiły jednak Zomboty i oburzył się, że mu przerwano, dlatego postanowił zaatakować. W Sonic the Hedgehog #27 Tails i Amy uciekali przed Zomomem, a później jego hordą Zombotów w Vista View. Zdołali go wtedy zwabić do miejskiej bramy i zrzucić na niego bramę, która przygniotła go i ogłuszyła. Bohaterowie wykorzystali sytuację i odebrali Zomomowi Szmaragd Chaosu, zostawiając go na łasce Zombotów.