FANDOM

Viaduct Valley – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City. Odblokowywana jest w trzecim tierze, lub po zdobyciu 500 osiągnięć.

Opis Edytuj

Viaduct Valley to trasa położona w City. Należy do grupy tras o średnim poziomie trudności. Na początku wyścigu gracze biegną po zakręcającej drodze. Trasa zbiega następnie gwałtownie w dół i po szynach skręca w lewo. Prowadzi do pętli, w której dwa pasy po prawej stanowi droga, a dwa po lewej to szyny. Gracze biegną następnie po długiej drodze do góry i skręcają ostro w lewo. Trasa ponownie wybija się do góry, aby bardzo szybko opaść w dół. Pojawiają się tu liczne panele przyspieszające. Gracze przebiegają przez mały wąwóz, a następnie zbiegają mostem w dół i na szynach skręcają w prawo. Biegną następnie przez krętą ulicę, która w pewnym momencie rozdziela się na dwie. Dwa pasy po prawej biegną do góry, a dwa po lewej suną cały czas prosto. Trasy spotykają się w miejscu, gdzie cała droga biegnie do góry. Ponownie występują tu panele przyspieszające. W dalszej części graczy czeka długa jazda szynami, na którą składają się także pętle. Zawodnicy biegną następnie wąską ulicą, połączona z szynami. Trasa ta biegnie na końcu w górę do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria