Think you can keep up with me?

Vector: Pick Up the Beat – piąta i ostatnia misja drugiego aktu Rooftop Run w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu ery Nowoczesnej jako Nowoczesny Sonic.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Misja zaczyna się późnym popołudniem. Vector wyzywa Sonica na pojedynek muzyczny. Vector wygeneruje niebieską nutę, którą gracz będzie musiał odbijać. Krokodyl wykorzystuje swoją gumę balonową do odbijania nuty w różnych kierunkach. Z czasem nuta będzie odbijać się szybciej, zmieniając kolor na żółty a potem czerwony. Nuta nie może wylądować na ziemi, ponieważ oznaczałoby to przegraną gracza. Sonic musi odbijać nutę w stronę Vectora tak długo, aż krokodyl wypadnie z rytmu i nie odbije jej. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż minutę i dwadzieścia sekund.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Keyboard za Vectorem odwołuje się do usuniętego zespołu muzycznego, który miał pojawić się w Sound Test w grze Sonic the Hedgehog (1991). W zespole tym Vector pełnił rolę pianisty.