FANDOM

Vanilla the Rabbit – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzna kobieta-królik, matka Cream. Vanilla mieszka razem z Cream, Cheesem, Chocolą i Gemerlem we Floral Forest Village.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Vanilla zamieszkała razem ze swoją córką, Cream, oraz dwójką Chao, Cheesem i Chocolą, we Floral Forest Village. Pozwalała czasami Cream wyruszać na przygody z Soniciem. Wynikiem jednej z nich było sprowadzenie do domu robota Gemerla, którego stworzył Doktor Eggman, ale Tails naprawił i przeprogramował.

Crisis City Edytuj

IDW 18 Vanilla barykada

Vanilla barykaduje swój dom

W Sonic the Hedgehog #18 Floral Forest Village została zaatakowana przez Faceship Doktora Eggmana, który rozlał po całej wiosce Metal Virus, zmieniając jej mieszkańców w Zomboty. Vanilla, z pomocą Chocoli, zabarykadowała się w domu i kazała zostać również w środku Cream, ale pozwoliła Gemerlowi wyruszyć na pomoc wiosce. Później jednak Cream wybiegła z domu, a Vanilla nie mogła jej zatrzymać, kiedy Gemerl zaatakował częściowo zainfekowanego Sonica. Pod nieobecność Cream do domu wdarły się Zomboty, które osaczyły Vanillę. Cheese i Chocola zaatakowali je, ale sami stali się Zombotami. Vanilla próbowała zabrać Cream, ale drogę odcięła im kolejna grupa Zombotów. Z pomocą przybył im jednak Sonic, który utorował drogę ucieczki i pocieszył Cream. Vanilla została następnie zabrana przez Cream i razem z nią oraz Gemerlem odleciała na statku ratunkowym. W Sonic the Hedgehog #20 Vanilla pozwoliła Cream pomagać ocalałym zebranym w Restoration HQ, do którego same również trafiły po atakach Zombotów.

The Last Minute Edytuj

W Sonic the Hedgehog #22 Vanilla przebywała w Restoration HQ, gdy nagle zostało ono zaatakowane przez Zomboty. Vanilla została przez nie otoczona i poprosiła Amy, aby uratowała Cream. Amy spełniła życzenie Vanilli, która została przytłoczona przez Zomboty.

All or Nothing Edytuj

IDW 29 Vanilla

Vanilla ponownie spotyka Cream

W Sonic the Hedgehog #25 Vanilla-Zombot pojawiła się wraz z innymi, imiennymi Zombotami, po tym jak Zavok przejął nad nimi kontrolę z pokładu Faceshipu. W Sonic the Hedgehog #28 Vanilla-Zombot była częścią armii, którą Zavok prowadził na Angel Island. przyjaciołom. W Sonic the Hedgehog #29 Super Sonic i Super Silver zdołali zniszczyć Metal Virus, dzięki czemu Vanilla wyzdrowiała. Pomogła również Elder Scruffy'emu wstać. Vanilla spotkała się także ponownie z Cream, która rzuciła się jej na szyję.

Out of the Blue Edytuj

IDW 31 Vanilla

Vanilla pomaga Chaotix w biurze

W Sonic the Hedgehog #30 Cream martwiła się, nie widząc nigdzie Sonica, który nie wrócił z wielkiej eksplozji. Vanilla myślała, że być może ominęły go tylko wzrokiem. Postanowiła jednak wysłać Gemerla na poszukiwania, lecz coś przejęło kontrolę nad robotem. Vanilla została popchnięta przez Cream na bok, z dala od szarżującego Zavoka. Zeti groził, że zniszczy świat gołymi rękoma, ale Cream i jej przyjaciele zdołali go obezwładnić. W Sonic the Hedgehog #31 Vanilla, Cream, Cheese, Chocola i Gemerl przynieśli do biura Chaotix smakołyki, aby pomóc detektywom którzy byli zasypani papierkową robotą. Vanilla postanowiła wyręczyć ich przy pracy w biurze, każąc Gemerlowi uporządkować dokumenty, a Cheese'owi i Cream odłożyć je do szuflad. Zaoferowała następnie, że razem z Cream będzie odbierać nadchodzące telefony i informować detektywów, aby ci mogli się zająć poszukiwaniami zaginionych osób. Vector podziękował Vanilli, po czym razem ze swoją drużyną wyruszył wykonywać swoją pracę.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Vanilal jest spokojną i dobrze wychowaną osobą, a także troskliwą matką. Z powodu Cream jest bardzo ostrożną osobą. Pomimo wszystkich przygód jakie jej córka przeżyła z Soniciem, Vanilla nie pozwala Cream narażać się na jej oczach. Potrafi być ufna i wyrozumiała, a także podejmuje decyzje które staną się korzystne dla innych. Z powoduje swojej natury nie przepada za przemocą.

Wygląd Edytuj

Vanilla jest pomarańczowo-kremowym królikiem. Posiada długie uszy, odstające jej do tyłu, a także rudą grzywkę na głowie. Nosi różowo-czerwoną sukienkę z apaszką, oraz białe rękawice i czerwono-żółte buty na obcasach.

Moce i umiejętności Edytuj

W przeciwieństwie do wielu innych przyjaciół Sonica, Vanilla nie dysponuje żadnymi szczególnymi umiejętnościami. Może to tłumaczyć jej łagodny i pokojowy charakter, oraz wiek. Prawdopodobnie również i córka, której Vanilla musi dawać dobry przykład jako matka.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj