Uhu the Wind Genie – postać pojawiająca się w grze Sonic and the Secret Rings. Jest to błękitny dżin, znany ze swojej szybkości w świecie Arabskich Nocy.

Historia[edytuj | edytuj kod]

W grze Sonic and the Secret Rings Uhu pojawia się w misjach "Head to Head" w każdym świecie, z wyjątkiem Lost Prologue. Słynie ze swojej prędkości, którą chce wypróbować w wyścigu z Soniciem. Podczas wyścigów Uhu przybiera formę niebieskiej kuli światła i leci do mety, poruszając się tą samą ścieżką co gracz. Wykonuje również swoją wersję Homing Attacku na obiektach i przeciwnikach, ale nie zadaje im przy tym faktycznych obrażeń, mimo że przeciwnik odtwarza odpowiednią animację. W prawym rogu ukazany jest również dystans między Soniciem, a Uhu. Jeśli gracz zostanie za daleko w tyle, to licznik będzie czerwony, a jeśli gracz znacznie wyprzedzi Uhu, to przybierze niebieski kolor. Aby pokonać Uhu trzeba dotrzeć do mety przed nim.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Osobowość Uhu nie jest do końca znana, ale z chęcią testuje swoje zdolności przeciwko Sonicowi.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Uhu ma postać błękitnej kuli światła.

Moce i umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Uhu potrafi lewitować będąc w formie błękitnej kuli, a także dysponuje wielką prędkością.