Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Turquoise Hill Zone – pierwszy poziom w grze Sonic Chaos.

Opis[]

Turquoise Hill Zone jest pierwszym poziomem w grze, dlatego jego tematyka jest mocną powiązana z poziomem Green Hill Zone.

Poziom jest wielkim, porośniętym trawą i palmami wzgórzem. Na jego dolnych sekcjach można zobaczyć w tle morze i majaczące w tle wyspy. Znajdują się tutaj także jaskinie, które dzielą się na tunele z power-upami i większe groty, które ukrywają pod ziemią springi. Górne sekcje są niewielkie, bo składają się tylko z pojedynczych, wiszących pomiędzy chmurami platform. Mniejsze platformy są zazwyczaj ruchome, podczas gdy większe pozostają w spoczynku. W środkowych sekcjach znajdują się także różnego rodzaju pętle.

Boss[]

Osobny artykuł: Great Bane Motora Gold

Great Bane Motora Gold

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Great Bane Motora Gold. Jest to powiększona wersja zwykłego Bane Motora. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot posiada sprężynę na skorupie, przez co skakanie na niego nie zada mu obrażeń. Aby go uderzyć, należy celować w głowę.

Badniki[]

Nazwa Sprite
Bane Motora
Bane Motora Sprite SC.png
Beeton
Beeton sprite.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Turqoise Hill Zone

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Wersja poziomu na konsolę Game Gear posiada bardziej żywą i wyraźniejsza kolorystykę poziomu, podczas gdy w wersji na Master System jest ona bardziej blada.
Advertisement