Tricore – przedmiot pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to połączenie trzech typów Power Cores, opracowane przez Doktora Starline'a.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Tricore ma postać niebieskiego, żółtego i czerwonego rdzenia. Łączy moce wszystkich trzech typów Power Cores - szybkości, latania i siły. Wzmacnia wspomniane zdolności noszącego w zależności od sytuacji i otacza go dodatkowo odpowiednią aurą - niebieską dla szybkości, żółtą dla latania i czerwoną dla siły. Doktor Starline nosi je wbudowane w swoją rękawicę, w miejscu gdzie dawniej znajdował się Warp Topaz.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Bad Guys[edytuj | edytuj kod]

Doktor Starline korzystający z mocy Tricore

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #2 po udanym ataku na bazę Doktora Eggmana, Starline powrócił do swojej bazy i opracował tam Tricore, łącząc Power Cores szybkości, latania i siły. Przetestował następnie swój wynalazek, przebiegając się po bazie, przelatując po niej, a także podnosząc ciężką skrzynię. Dzięki mocy Tricore miał zamiar stać się niezależny i zdolny do walki z Soniciem oraz jego przyjaciółmi. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #3 Doktor Starline zabrał ze sobą Tricore podczas ataku na centrum Eggnetu. Schował je w kieszeni i próbował po nie sięgnąć, kiedy Mimic i Zavok zmusili go do spełnienia ich własnych żądań. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #4 Starline wyposażył się w Tricore, aby uciec przed złoczyńcami. Dzięki mocy lotu wydostał się poza ich zasięg, siła pozwoliła mu skontrować uderzenie Tumble'a, a szybkość uciec przed Roughem. Starline użył potem siły płynącej z Tricore ponownie, aby zaatakować Rougha z zaskoczenia. Następnie za pomocą lotu uniósł się aż pod sufit, aby ukryć przed Zavokiem. Posługując się szybkością pokonał Tumble'a i przedostał z powrotem do głównego komputera. Trzymał tam wokół siebie aurę siły, obawiając się ataku Mimica. Po tym jak przeprogramował dla siebie Egg Base Sigma, użył szybkości aby uciec z bazy.

Chao Races and Badnik Bases[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #33 Doktor Starline wykorzystał moc lotu Tricore, aby wlecieć na dach White Park Chateau, po tym jak zahipnotyzował Rouge. Następnie użył szybkości, aby uciec przed Shadowem. Gdy jeż dogonił go mimo tego, Starline aktywował moc siły i odpędził od siebie jeża wyrywając kłodę z dachu. W Sonic the Hedgehog #35 Starline ponownie użył mocy Tricore, aby rzucić w Sonica wagonikiem z kolejki górskiej w White Parku. W Sonic the Hedgehog #36 Doktor Starline wykorzystał moc lotu Tricore, aby uciec po tym jak został wypchnięty przez Omegę z kolejki górskiej. W White Park Chateau próbował porwać Tailsa, ale Amy i Rouge zaatakowały go - otoczył się wówczas aurą siły, aby wytrzymać ich ataki. Pod koniec aktywował szybkość, aby dopaść Tailsa, ale został wtedy kopnięty przez Belle.