Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.

TreasureTails 1.jpg

Treasure Tails – niezrealizowana gra z serii Sonic the Hedgehog. Miała ukazać się na konsoli Sega Mega Drive, a w planach było aby jej produkcją zajął się Sega Technical Institute. Gra nigdy nie została ogłoszona publicznie, jednakże materiały produkcyjne zaprezentował Craig Stitt.

Produkcja[]

W lutym 1993 roku projektant gier Bill Dunn wysunął pomysł spin-offa z Tailsem w roli głównej. Niewiele wiadomo o samym projekcie, poza tym że miała być to gra przygodowo-zagadkowa z rzutu izometrycznego. Craig Stitt stworzył przykładowe zrzuty ekranu, którymi Bill Dunn miał posłużyć się w swojej prezentacji. Nie wiadomo jak daleko zaszła produkcja gry. Dopiero 17 sierpnia 2020 roku Craig, po zaprezentowaniu wcześniej materiałów związanych z Astropede, znalazł kasetę z 1995 roku, na której zachowały się zrzuty ekranu. Zostały potem opublikowane na grupie facebookowej Segi.

Galeria[]

Advertisement