Training Area – pierwszy poziom w grze Tails' Skypatrol. Jest to treningowy obszar, na którym gracz ma poznać podstawowe elementy rozgrywki.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Training Area położone jest na malowniczym, porośniętym zielenią wybrzeżu. Wprowadzone zostają tutaj najważniejsze elementy rozgrywki, które później gracz spotka na innych poziomach. Elementy te to: niebieskie słupy, które zmieniają kierunek lotu gracza na ten który pokazują towarzyszące im strzałki; ważące 10 ton ciężary, przez które Tails będzie suwać się po ziemi; kolczaste kule; wagoniki do których można wsiąść dotykając je pierścieniem; balony pozwalające unieść się w powietrze; dzwonki; a także miętowe cukierki regenerujące życie. Główny przeszkodami są tutaj obracające się deski. Gracz może przez nie przelecieć wtedy, kiedy są nieruchome. Co jakiś czas obracają się jednak i jeśli gracz wtedy w nie wleci, to przegra. Poziom składa się również z sekcji położonych w jaskiniach. Tam spotkać można kolumny, które wysuwają się i blokują na jakiś czas drogę, po czym z powrotem się chowają, co daje graczowi szansę na bezpieczny lot. Oprócz tego w niektórych sekcjach jaskini na ścianach generują wypustki, które można zniszczyć pierścieniem. Innym zniszczalnym elementem tego poziomu są niebieskie, popękane ściany.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Training Area

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]