FANDOM

Training Area – pierwszy poziom w grze Tails' Skypatrol. Jest to treningowy obszar, na którym gracz ma poznać podstawowe elementy rozgrywki.

Opis Edytuj

Training Area położone jest na malowniczym, porośniętym zielenią wybrzeżu. Wprowadzone zostają tutaj najważniejsze elementy rozgrywki, które później gracz spotka na innych poziomach. Elementy te to: niebieskie słupy, które zmieniają kierunek lotu gracza na ten który pokazują towarzyszące im strzałki; ważące 10 ton ciężary, przez które Tails będzie suwać się po ziemi; kolczaste kule; wagoniki do których można wsiąść dotykając je pierścieniem; balony pozwalające unieść się w powietrze; dzwonki; a także miętowe cukierki regenerujące życie. Główny przeszkodami są tutaj obracające się deski. Gracz może przez nie przelecieć wtedy, kiedy są nieruchome. Co jakiś czas obracają się jednak i jeśli gracz wtedy w nie wleci, to przegra. Poziom składa się również z sekcji położonych w jaskiniach. Tam spotkać można kolumny, które wysuwają się i blokują na jakiś czas drogę, po czym z powrotem się chowają, co daje graczowi szansę na bezpieczny lot. Oprócz tego w niektórych sekcjach jaskini na ścianach generują wypustki, które można zniszczyć pierścieniem. Innym zniszczalnym elementem tego poziomu są niebieskie, popękane ściany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Training Area

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj