FANDOM

Cudzy1 Dodge waves of traffic and pass every Checkpoint in time! Cudzy2
Opis, Sonic & All-Stars Racing Transformed
Traffich

Traffic Attack – wydarzenie pojawiające się w grze Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

SRT Traffic Attack Screen

Przebieg Traffic Attack

Traffic Attack to wydarzenie, w którym gracz bierze udział samodzielnie. W wydarzeniu tym celem gracza jest przejechać przez wszystkie punkty kontrolne, w postaci bramek wytworzonych między dwoma zielonymi samochodami. Na całej trasie pojawiają się samochody w różnych kolorach. Każdy kolor świadczy o innym zachowaniu auta. Gracz musi omijać samochody i dążyć do punktów kontrolnych. Jeśli gracz wjedzie w innych samochód, to wpadnie w poślizg i zostanie nieco spowolniony. Czasami gracz może zebrać Item Box z Glove lub Super Glove, które blokują otrzymywanie obrażeń od samochodów. U góry pojawia się licznik. Jeśli zejdzie do zera, to wydarzenie zakończy się, a gracz przegra. Dodatkowy czas można zyskać przejeżdżając przez zielone bramki, lub punkty kontrolne.

W Traffic Attack pojawiają się następujące typy samochodów:

Obraz Typ Strategia
SRT Traffic Attack Green Car
Zielone samochody Porusza się w linii prostej i jest rozrzucony w dużych ilościach po całej trasie.
SRT Traffic Attack Yellow Car
Żółte samochody Pojawia się w mniejszych ilościach niż zielony samochód. Zjeżdża w lewo lub w prawo, przez co czasami może wpaść graczowi na drogę.
SRT Traffic Attack Blue Car
Niebieskie samochody Najrzadziej pojawiające się samochody, stylizowane na policyjne radiowozy. Starają się zajechać graczowi drogę.

Poza samochodami, w Traffic Attack pojawiają się również dwa typy bramek.

Obraz Typ Strategia
SRT Traffic Attack Gate
Punkt kontrolny Niebieska linia wytworzona między dwoma zielonymi samochodami. Jeśli gracz potrąci jedno z aut to linia znika, ale jeśli gracz przejedzie jeszcze jakiś dystans, to punkt kontrolny zostanie zaliczony. Zapewnia 11 sekund dodatkowego czasu.
SRT Traffic Attack Time Gate
Dodatkowy czas Mniejsza, zielona linia wytworzona między dwoma zielonymi samochodami. Jeśli gracz potrąci jedno z aut to linia znika i nie można już uzyskać bonusu. Przejechanie przez linię zapewnia 4 sekundy dodatkowego czasu.

Gracz może wybrać poziom trudności (C - łatwy, B - normalny, A - trudny, S - ekspercki). Im wyższy poziom, tym więcej gwiazdek gracz otrzyma za zwycięstwo (od 1 za łatwy do 4 za ekspercki).

World Tour Edytuj

Wystąpienia Traffic Attack w World Tour.

Frozen Valley Edytuj

Nazwa Trasa
Tricky Traffic Shibuya Downtown

Moonlight Park Edytuj

Nazwa Trasa
Keil's Carnage Dragon Canyon

Moonlight Park Edytuj

Nazwa Trasa
Ocean Outrun Ocean View

Superstar Showdown Edytuj

Nazwa Trasa
Mara-car Madness Sunshine Tour