Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Tracy Yardley – amerykański artysta, który pracował nad serią komiksową Sonic the Hedgehog, publikowaną przez Archie Comics. Obecnie zatrudniony przez IDW Publishing do pracy nad nową serią Sonic the Hedgehog.

Kariera[]

W 2001 roku Yardley ukończył uczelnię Savannah College of Art and Design. Obecnie mieszka ze swoją żoną, Megan, w Savannah w stanie Georgia. Przez większość życia interesował się komiksami, a także serią Sonic the Hedgehog. Jego pseudonim, Tracy Yardley!, wywodzi się od Scotta Shawa, jednego z pierwszych artystów pracujących nad komiksami o Sonicu w Archie Comics, który również podpisywał się z wykrzyknikiem na końcu nazwiska.

Jednym z pierwszych znanych komiksów Yardley'a była seria Nate i Steve, nad którą pracował z trzema swoimi przyjaciółmi. W 2005 roku rozpoczął swoją profesjonalną karierę nad mangą Riding Shotgun. Od 2006 do 2017 roku pracował dla Archie Comics nad serią Sonic the Hedgehog, rozpoczynając od Sonic the Hedgehog #160 jako rysownik. W tym samym czasie do zespołu dołączył również scenarzysta Ian Flynn.

Od 2018 roku Yardley pracuje dla IDW Publishing nad nową serią Sonic the Hedgehog.

Okładki[]

Archie Comics[]

IDW Publishing[]

Lineart[]

IDW Publishing[]

Ołówki[]

Archie Comics[]

IDW Publishing[]

Advertisement